شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

کاشت ۷۰۰ پاجوش نخل و نهال در معابر شهر لار

در هفته منابع طبیعی جمعا تعداد ۷۰۰ نفر پاجوش نخل و اصله نهال به همت واحد فضای سبز شهرداری در سطح شهر کاشت خواهد شد. به گزارش میلاد لارستان به…

در هفته منابع طبیعی جمعا تعداد ۷۰۰ نفر پاجوش نخل و اصله نهال به همت واحد فضای سبز شهرداری در سطح شهر کاشت خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ در مراسمی به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری و با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مختار موسوی خرم امام جمعه لار، اصغر فرودی شهردار لار، احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان، مسعود لادنی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر لار، جمعی از مدیران و کارشناسان شهرداری، جمعی از مسئولین شهرستان و تنی چند از نیروهای پرتلاش واحد فضای سبز و خدمات شهری شهرداری لار، ۴۵ پاجوش نخل در بلوار منتهی به پردیس دانشکده علوم پزشکی لارستان غرس شد.

در این مراسم شهردار لار از حمایت های امام جمعه و اعضای شورای شهر، تلاش نیروهای واحدهای فضای سبز، تاسیسات و موتوری شهرداری و دیگر همکاران و همچنین شهرداران گذشته در احیا و گسترش فضای سبز تقدیر کرد و گفت: در هفته منابع طبیعی جمعا تعداد ۷۰۰ نفر پاجوش نخل و اصله نهال به همت واحد فضای سبز شهرداری در سطح شهر کاشت خواهد شد.

مهدی ندیمی مسئول واحد فضای شهرداری لار هم در این مراسم ضمن تقدیر از حمایت های اصغر فرودی شهردار لار، گفت: در ۸ ماه اخیر به منظور آبرسانی به فضای سبز، جمعا مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

ندیمی افزود: این مبلغ برای لوله کشی، آبرسانی و اجرای آبیاری قطره ای بلوار شهدای رمضان، بلوار دکتر دادمان، پارک کوثر، باغ ملی، بلوار غدیر شمالی، بوستان نسترن، پارک بانوان، بلوار زنده یاد نخبه الفقهایی، باغ استوار، پارک شهر و مسیر در نظر گرفته شده برای گلگاری بهاره و کاشت پاجوش نخل و درختان در هفته منابع طبیعی هزینه شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۹:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین