شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۱ب.ظ
::آخرین مطلب 33 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

امکان ارتباط ناشنوایان و افراد کم‌توان ذهنی با اورژانس ۱۱۵ لارستان فراهم شد

  رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لارستان گفت: سامانه پاسخگویی مرکز اورژانس ۱۱۵ لارستان به ناشنوایان و افراد کم توان به همت این مرکز و با همکاری سازمان بهزیستی شهرستان لارستان…

 

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لارستان گفت: سامانه پاسخگویی مرکز اورژانس ۱۱۵ لارستان به ناشنوایان و افراد کم توان به همت این مرکز و با همکاری سازمان بهزیستی شهرستان لارستان راه‌اندازی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی لارستان، محمد صباغی اظهار داشت: استفاده فراگیر و عادلانه از امکانات درمانی به‌ خصوص اورژانس ۱۱۵ حق همه شهروندان است و از آنجایی که نقطه آغاز امدادرسانی اورژانس نیز، تماس مردم با سامانه ۱۱۵ بوده و طی آن، اطلاعات تماس و محل حادثه توسط همکاران دیسپچ ثبت می‌شود، لزوم امکان بهره‌مندی همگان در اولویت قرار دارد.

وی افزود: پیش از این ناشنوایان و کم توانان ذهنی در خصوص نحوه ارتباط با پاسخگویان اورژانس دچار مشکل بودند لذا در همین راستا، اورژانس پیش‌بیمارستانی لارستان با همکاری اداره بهزیستی اقدام به راه‌اندازی سامانه پیامکی کرده که ناشنوایان از طریق آن، درخواست خود را به‌طور مستقیم به اورژانس پیش بیمارستانی ارسال می‌کنند و بلافاصله امدادرسانی به آنان صورت می‌گیرد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لارستان ادامه داد: با ایجاد این سامانه، ناشنوایان زیرپوشش بهزیستی لارستان می‌توانند در صورت نیاز به آمبولانس با ارسال پیامک به سامانه ای که به این افراد اختصاص داده شده، درخواست خود را به اورژانس اعلام کنند.

صباغی خاطر نشان کرد: با توجه به ثبت مشخصات و آدرس افراد ناشنوا در این سامانه، پاسخگویان واحد ارتباطات و کنترل عملیات اورژانس با دریافت پیامک بلافاصله برای اعزام آمبولانس به محل ثبت‌ شده در بانک اطلاعات سامانه در کمترین زمان ممکن اقدام لازم را انجام خواهند داد.

وی اضافه کرد: با همکاری اداره کل بهزیستی شماره تلفن افراد ناشنوای لارستان تهیه و در سامانه اورژانس نیز بارگذاری شده تا در صورت لزوم به‌ صورت پیامکی ارتباط برقرار شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین