جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

جزئیات جدید از برنامه‌های مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان لارستان

وحید جعفری نماینده ال اشپورت در خاورمیانه جزئیات جدیدی از مهمانان ویژه مسابقات فوتسال جام رمضان در لارستان را تشریح کرد. به گزارش میلاد لارستان، آذرماه ۱۳۹۶ بود که به…

وحید جعفری نماینده ال اشپورت در خاورمیانه جزئیات جدیدی از مهمانان ویژه مسابقات فوتسال جام رمضان در لارستان را تشریح کرد.

به گزارش میلاد لارستان، آذرماه ۱۳۹۶ بود که به دعوت وحید جعفری و بمنظور تقدیر از خیرین ورزشیار شهرستان لارستان در سالن شهید امامی فرمانداری وا فتتاح ورزشگاه «پرشیا آرنا» روستای چغان با حضور نایب رییس فدراسیون و پیشکسوتان فوتبال ایران با حضور جمع کثیری از چهره های مطرح فوتبال کشور از جمله نایب رییس فدراسیون فوتبال، بزرگان و پیشکسوتان فوتبال ایران برگزار شد که شور و شوق خاصی در به راه انداخت و بازتاب خبری خاصی پیدا کرد.

با توجه به اینکه امسال مسابقات فوتسال جام رمضان لارستان به پاس نکوداشت وحید جعفری نام گذاری شده است، روزنامه میلاد لارستان طی یک مصاحبه کوتاه با هدف از حضور بزرگان فوتبال کشور در فینال مسابقات به دعوت این چهره ورزشی را جویا شد.

در این مصاحبه وحید جعفری نماینده ال اشپورت در خاورمیانه که اصالتا اهل روستای چغان است عنوان کرد: ما نهایت تلاش خود را کردیم تا بتوانیم اختتامیه مسابقات به نحو احسن برگزار شود که در این راه تلاش آقای طارمی زاده و جمال‌پور از هیئت فوتبال لارستان نیز قابل ستایش است.

وی افزود: در دیدار اختتامیه علاوه بر نفراتی همچون آرش برهانی، حنیف عمران زاده، محسن خلیلی، ابراهیم شکوری، بهروز رهبری فرد، عباس قانع و حمید مطهری مربی تیم ملی فوتبال ایران از مهدی توتونچی مجری ورزشی شبکه ورزش نیز دعوت به عمل آوردیم تا در لار حضور پیدا کند و جهت پوشش خبری این رویداد بزرگ در شبکه ورزش صدا و سیما گزارش تهیه کند.

جعفری تصریح کرد: همچنین در بین بازیکنان فوتسال حضور محمدرضا حیدریان کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران و مسعود دانشور بازیکن تیم فوتسال نیز در این مسابقات قطعی شده است.

نماینده ال اشپورت در خاورمیانه خاطر نشان کرد: در این میان با آقای علی دایی و عادل فردوسی پور نیز صحبت هایی داشته ام و این قول را گرفته ام که اگر در این دوره از مسابقات حضور پیدا نکردند در آینده به لار سفر نمایند.

وی هدف اصلی اجرای این برنامه ورزشی را اعتلای نام لارستان دانست و ادامه داد: با حضور این بازیکنان در لارستان این شهرستان بهتر به کشور شناخته می شود و سعی ما این است نام لارستان فراتر از استان و کشور برده شود.

جعفری با اشاره به اینکه اگر به کشورهای مختلف حوزه خلیج فارس نگاه کنیم میبینیم که آنها با توسل به ستاره های فوتبال سعی بر شناساندن کشور و فرهنگ خود به جهانیان دارند، عنوان کرد: مثلا کشور امارات با دعوت از مارادونا و معرفی او بعنوان سفیر فرهنگی خود به سمت معرفی کشور امارات رفت و این اتفاق در کشورهای دیگر نیز رخ داده است.

وی با اذعان به اینکه با حضور ستارگان فوتبال در لارستان ما به دنبال ارتقا فرهنگی و معرفی رسم و رسوم لارستان هستیم، اضافه کرد: خوشبختانه با خواست هیئت فوتبال لارستان این اتفاق محقق شده و امیدوار هستیم نتیجه این اتفاقات توسعه زیرساخت های ورزش لارستان و ایجاد انگیزه در جوانان و خیرین باشد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین