چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 21

تکریم کارگران شهرداری لار

شهرداری و شورای اسلامی شهر لار، در یک محفل دورهمی و صمیمی، یک شب به یاد ماندنی را برای کارگران مجموعه مدیریت شهری رقم زدند. به گزارش میلاد لارستان به…

شهرداری و شورای اسلامی شهر لار، در یک محفل دورهمی و صمیمی، یک شب به یاد ماندنی را برای کارگران مجموعه مدیریت شهری رقم زدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ در تقویم جمهوری اسلامی ایران، روز ۱۱ اردیبهشت ماه به نام کسانی ثبت شده که با تلاش ارزنده و خستگی ناپذیر خود؛ برای توسعه، پیشرفت، آبادانی و سربلندی میهن عزیز اسلامی گام های موثری بر می دارند.

این روز به نام کار و کارگر نامگذاری شده تا ارزش و مقام این تلاشگران خستگی ناپذیر هر ساله گرامی داشته شود.

به همین مناسبت، شهرداری و شورای اسلامی شهر لار، در یک محفل دورهمی و صمیمی، یک شب به یاد ماندنی را برای کارگران مجموعه مدیریت شهری رقم زدند.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مختار موسوی خرم امام جمعه لارستان، اصغر فرودی شهردار لار، احمد علمدار، احسان طاهری و احمد دلاور معاونین فرماندار ویژه لارستان، خلیل نامدار، مطصفی بینا، اشکان عسکری و سحر یادگار فرد اعضای شورای اسلامی شهر لار، ابوالفضل سعیدی حقیقی و بابک شجاعی معاونین شهردار، عبدالمهدی قاسمی معاون مدیر کل و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان و جمعی از کارشناسان این اداره، روح الله پیش بین فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری و اصناف، زارع پور سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان، حجت ایزدمهر رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای لارستان، جمعی از مدیران شهرداری و کارگران واحدهای خدمات شهری، فضای سبز، امور شهر و موتوری شهرداری لار حضور داشتند، نماز مغرب و عشا به امامت امام جمعه لارستان اقامه شد.

سپس اصغر فرودی شهردار لار و دکتر سید مختار موسوی خرم امام جمعه لارستان، پیرامون ارزش و جایگاه کار و کارگر در اسلام به ایراد سخن پرداختند و بر رسیدگی به مطالبات حقوق کارگران تاکید کردند.

خلیل نامدار عضو شورای اسلامی شهر لار و احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان هم این روز را به کارگران تبریک گفتند و بر امورات رفاهی کارگران تاکید کردند.

در ادامه سوالاتی از سوی کارگران مطرح که عبدالمهدی قاسمی معاون مدیر کل و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان به سوالات کارگران پاسخ گفت.

پایان بخش این مراسم، صرف شام در فضایی صمیمی و به یاد ماندنی همراه با بیان خاطرات تلخ و شیرین از روز های خدمت بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تکریم کارگران شهرداری لار”

  1. ناشناس گفت:

    از شهردار محترم تشكر ميكنيم براي كار خوبشان واميد است اين روند ادامه داشته باشد كه موجب دلگرمي همگان ميباشد.راستي اينجا اداره كار چه نقشي دارن و يقين داشته باشد حضور اين دوستان اثر منفي دارد و شايسته است از حضور امام جمعه محترم لار تشكركرد كه هميشه موجب دلگرمي ميشوند و خدا خيرشان دهد.با تشكر مجدد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین