چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

ماجرای دستگیری یک دختر توریست در قلعه اژدهاپیکر لار

فرمانده انتظامی لارستان گفت: خانمی که در اماکن تاریخی این شهرستان اقدام به تهیه کلیپ‌های هنجارشکن کرده بود، دستگیر شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،…

فرمانده انتظامی لارستان گفت: خانمی که در اماکن تاریخی این شهرستان اقدام به تهیه کلیپ‌های هنجارشکن کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سید محمد یوسفی فرمانده انتظامی لارستان بیان کرد: با رصد فضای مجازی توسط کارشناسان، یک صفحه در شبکه اجتماعی شناسایی شد که اقدام به انتشار عکس، فیلم و کلیپ‌های هنجارشکن و مغایر با شئونات اخلاقی و اسلامی می‌کرد.

او گفت: در این رابطه بعد از اقدامات تخصصی مشخص شد فردی مونث به هویت معلوم و غیر بومی این شهرستان با حضور در اماکن تاریخی (قلعه اژد‌ها پیکر) اقدام به تهیه و ضبط کلیپ‌هایی با پوشش غیرمتعارف و معارض با اخلاق و عفت اسلامی کرده و پس از ویرایش و تدوین آن‌ها را در فضای مجازی منتشر کرده است.

فرمانده انتظامی لارستان تصریح کرد: در این رابطه ماموران طی هماهنگی با مرجع قضایی پس از پیگیری و رصد محتوا در فضای مجازی، متهمه جوان را شناسایی و دستگیر و به مرجع قضایی معرفی کردند.

سرهنگ یوسفی از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir (بخش ارتباطات مردمی) و یا با شماره تماس مرکز فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ تماس برقرار کنند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست ضمن رعایت شئونات اسلامی، از انتشار هرگونه محتوای نامتعارف و هنجارشکن در فضای مجازی خودداری کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین