یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 54 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

 آسیب‌زنندگانِ خودروی آتش‌نشانیِ لار دستگیر شدند

  فرمانده انتظامی لارستان از شناسایی و دستگیری عاملان تعرض به خودروی آتش نشانی در این شهرستان، خبر داد. به گزارش میلاد لارستان، سرهنگ “سید محمد یوسفی” فرمانده انتظامی لارستان…

 

فرمانده انتظامی لارستان از شناسایی و دستگیری عاملان تعرض به خودروی آتش نشانی در این شهرستان، خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، سرهنگ “سید محمد یوسفی” فرمانده انتظامی لارستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، گفت: شب گذشته در چهارشنبه سوری تعدادی از جوانان با تعرض به خودروی امدادی آتش نشانی و پرتاب ترقه به سمت آن خودرو ها باعث ایجاد خسارت به آنان شده و با انتشار در فضای مجازی باعث برهم زدن نظم عمومی و رعب و وحشت مامورین امدادی در خدمت رسانی در شب چهارشنبه سوری شدند.

وی افزود: با انتشار عکس و فیلم موجود در فضای مجازی بلافاصله ماموران انتظامی با اقدامات فنی ۳ نفر از عواملی را که با پرتاب ترقه و مواد انفجاری به خودروی امدادی باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و مانع امداد رسانی خودروهای امدادی شده بودند را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی لارستان افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در کوتاه ترین زمان ممکن ۳ نفر از عوامل را در محل های تجمع بودند را با درایت دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

سرهنگ “یوسفی” در ادامه افزود: متهمین ابتدا منکر هرگونه تخریب و تعرض علیه خودروهای امدادی و آتش نشانی شدند پس از آن با مشاهده مستندات لب به اعتراف گشودند و به اقدام خود مبنی بر تعرض علیه خودرو آتش نشانی اقرار کردند.

فرمانده انتظامی لارستان در پایان با اشاره به اینکه با اقرار متهمین به تعرض علیه خودروهای امدادی پرونده مقدماتی تشکیل و متهمین به مرجع قضایی تحویل شدند افزود: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است با کسانی که بخواهند با اقدام خود کوچکترین خللی به امنیت ایجاد کنند برخورد جدی اعمال خواهد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین