سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 24

معاون وزیر آموزش و پرورش:سند تحول پس از یک دوره فترت در متن و بطن کار آموزش و پرورش است

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در حاشیه دیدار معلمان با رهبر انقلاب در سخنانی بیان داشت: امروز در اوج تلاش برای اجرای سند تحول هستیم. متأسفانه…

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در حاشیه دیدار معلمان با رهبر انقلاب در سخنانی بیان داشت: امروز در اوج تلاش برای اجرای سند تحول هستیم. متأسفانه سند تحول یک دوره فترت داشت.

به گزارش میلاد لارستان به نفل از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، دکتر علی فرهادی با بیان اینکه در مقطعی دانشگاه فرهنگیان تقریباً به تعطیلی کشیده شده و اجرای سند به فراموشی سپرده شد افزود: ما در آن زمان در گوشه و کنار به جای سند تحول، اسم سند ۲۰۳۰ را می‌شنیدیم اما در رویکرد فعلی، سند تحول در بطن و متن کارهای آموزش و پرورش قرار دارد و نه در حاشیه.

این مقام مسئول با بیان اینکه امسال ۱۹ هزار نیروی کیفیت‌بخشی یعنی مشاور، مربی امور تربیتی، مربی تربیت بدنی، سلامت بهداشت و روان به آموزش و پرورش اضافه می‌شود افزود: یکی از شاه بیت‌های اجرای سند تحول، تقویت مدارس دولتی بود که رهبر انقلاب همیشه به آن اشاره داشته‌اند.

فرهادی همچنین بیان داشت: در بیست و هفت سالی که در آموزش و پرورش هستیم این کلام را از رهبر انقلاب شنیده‌ایم که مدارس دولتی را تقویت کنید. تقویت مدارس دولتی یعنی تقویت بنیان آموزش و پرورش و تقویت صف و نه صرفاً ستاد و الان اجرای سند تحول به مدارس رسیده است.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین