پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 23 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

گویاسازی کتاب «هشت قصه از امام جواد(ع)» ویژه ناشنوایان در لارستان

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان فارس از گویا سازی پنج کتاب از جمله کتاب «هشت قصه از امام جواد(ع)» ویژه ناشنوایان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان فارس از گویا سازی پنج کتاب از جمله کتاب «هشت قصه از امام جواد(ع)» ویژه ناشنوایان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری شبستان، «روح الله منوچهری» در پنجمین جلسه کمیته اجرایی نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان فارس، با اشاره به اقدامات کتابخانه های عمومی استان در راستای این رویداد ملی گفت: این دوره از جشنواره کتابخوانی رضوی با همکاری دستگاه های استانی و با برنامه ریزی گسترده برای جذب مشارکت حداکثری در استان همراه بوده است.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان فارس، از تولید کتاب های جشنواره رضوی ویژه نابینایان و ناشنوایان در فارس خبر داد و گفت: هدف از گویا سازی و تهیه کتاب ویژه ناشنوایان، دسترسی آسان همه اقشار جامعه به‌ویژه کودکان و نوجوانان استثنایی به منابع جشنواره کتابخوانی رضوی است، در چند دوره گذشته این جشنواره، استان فارس در زمینه گویاسازی کتاب‌های و ارسال آن به تمامی کشور داوطلب بوده و امسال نیز برای نخستین بار کار مناسب سازی یک داستان برای ناشنوایان در فارس انجام شده که موفق بوده است.

وی اضافه کرد: کتاب های «کبوترها و آهوها»، «فاطمه و فاطمه» و «امام رضا(ع)» از منابع بخش کودک و کتاب «درختی که بال درآورد» از منابع بخش نوجوان جشنواره در شیراز و کتاب «هشت قصه از امام جواد(ع)» در لارستان و با همکاری گویندگان افتخاری و کتابداران گویاسازی شده و در اختیار کتابخانه های سراسر کشور قرار گرفته است. همچنین داستان « روزی که مثل دیروز نبود» از مجموعه کتاب «هشت قصه از امام جواد(ع)» با همکاری مدرسه استثنایی کاشف شیراز برای کودکان ناشنوا مناسب سازی شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۶:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین