شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

کنفرانس ملی تحول دیجیتال اولین کنفرانس ملی حضوری در لارستان با حضور شخصیت های کشوری است

رئیس مجتمع آموزش عالی لارستان گفت: کنفرانس ملی تحول دیجیتال اولین کنفرانس ملی حضوری در لارستان با حضور شخصیت های کشوری است. به گزارش اختصاصی خبرنگار میلاد لارستان دکتر عبدالکریم…

رئیس مجتمع آموزش عالی لارستان گفت: کنفرانس ملی تحول دیجیتال اولین کنفرانس ملی حضوری در لارستان با حضور شخصیت های کشوری است.

به گزارش اختصاصی خبرنگار میلاد لارستان دکتر عبدالکریم افروزه رییس مجتمع آموزش عالی لارستان و رئیس کنفرانس ملی «تحول دیجیتال و سیستم های هوشمند» در مراسم افتتاحیه این کنفرانس گفت: این کنفرانس اولین کنفرانس ملی در لارستان است که به صورت حضوری و در سطح ملی برگزار می شود و حضور شخصیت های برجسته علمی و صنعتی در شهرستان به یافتن نقشه راهی برای توسعه کمک می کند.

وی افزود: کنفرانس های علمی عموما بستری مناسب برای تبادل جدیدترین یافته ها و پیشرفتهای فنی و شناسایی نیاز روز صنعت توسط اندیشمندان و صاحب نظران است.

رئیس مجتمع آموزش عالی لارستان تصریح کرد: هدف از برگزاری این رویداد علمی ارائه آخرین یافته ها و دستاورد ها در حوزه اینترنت اشیا، هوش مصنوعی، کاربردهای سیستم های هوشمند در حوزه های مختلف مانند فناوری های هسته ای، نفت، رباتیک، پتروشیمی، علوم شناختی و دیگر حوزه ها می باشد

این استاد دانشگاه خاطر نشان کرد: علاوه بر آن ایجاد بستری برای تبادل نظر پژوهشگران و فعالان حوزه دیجیتال و سیستم های هوشمند در کنار عرضه دستاوردهای نوین محققان به مجامع علمی و صنعتی از طریق نمایشگاه جانبی از دیگر ماموریت های این کنفراس است.

امروزه اضافه کرد: خروجی این کنفرانس می تواند مرجع ارزشمندی برای هدایت بهینه تصمیم گیری مدیریتی در سطوح مختلف صنعتی و آموزشی باشد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین