شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اجرای 100 برنامه شاخص هفته عقیدتی سیاسی سپاه در لارستان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لارستان طی گفتگو با میلادلارستان عنوان نمود:

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان در گفتگو با میلادلارستان از اجرای قریب به ۱۰۰ عنوان برنامه در طول هفته عقیدتی سیاسی درسپاه و بسیج در سه سطح پایگاه محور؛ حوزه محور و ناحیه محور خبر داد.

حجت الاسلام دهقانی اظهار داشت: غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا؛ و دیدار بسیجیان با امام جمعه محترم شهرستان به عنوان تجدید عهد با آرمان های امام و شهدا بخش اول برنامه ریزی های صورت گرفته است.

وی افزود: دیدار با خانواده معزز شهدای مربی؛ رزمندگان؛ جانبازان و پیشکسوتان فعال در امورات عقیدتی سیاسی ؛ اجرای مسابقات علمی و فرهنگی ؛ تولید محتوای رسانه ای و مجازی؛ فضاسازی ؛ تبلیغات با هدف فرهنگ سازی و تکریم از مقام مربی و استاد ؛ حضور حلقات صالحین در میعادگاه نمازجمعه؛ و اعزام گروه های جهادی در مناطق محروم از دیگر برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج از دیگر برنامه ها می باشد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان در عین حال طلیعه برنامه های هفته عقیدتی را اجرای همایش بزرگ تجلیل ازمربیان نمونه عقیدتی سیاسی سه شهرستان لارستان اوز و جویم با سخنرانی سردار پاسدار دکتر اسماعیل کوثری نماینده مردم استان تهران در مجلس شورای اسلامی و قدردانی از ۲۰ مربی نمونه عقیدتی عنوان نمود.

وی در پایان شهید سرافراز حجت‌الاسلام والمسلمین منصور بامداد (اولین شهید روحانی استان فارس) را به عنوان مربی شاخص عقیدتی سیاسی در سال ۱۴۰۳ معرفی نمود.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین