دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

محکومیت میلیاردی قاچاق کننده سوخت در لارستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از محکومیت ۲۳ میلیارد و ۶۰۸ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،غلامرضا سالاری گفت:…

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از محکومیت ۲۳ میلیارد و ۶۰۸ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،غلامرضا سالاری گفت: پرونده قاچاق ۲۵ هزار لیتر نفتگاز یارانه‌ای خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش هفت میلیارد و ۸۹۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۵ میلیارد و ۷۳۸ میلیون ریال جزای نقدی، معادل ۲ برابر ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.

سالاری گفت: شعبه همچنین با توجه به بیشتر بودن ارزش خودرو از سوخت کشف شده، هفت میلیارد و ۸۹۶ میلیون ریال برابر ارزش سوخت به جریمه اضافه و متهم را در مجموع به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۶۰۸ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: ماموران اطلاعات سپاه لارستان در مسیر پلیس راه جهرم هنگام بازرسی از خودرو‌های عبوری این سوخت قاچاق را از یک دستگاه تریلی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین