یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

رسیدگی به پرونده قاچاق ۳۰ هزار لیتر نفتگاز بدون مجوز گمرکی در لارستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از محکومیت ۲۸ میلیارد و ۳۲۹ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،غلامرضا سالاری گفت:…

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از محکومیت ۲۸ میلیارد و ۳۲۹ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،غلامرضا سالاری گفت: پرونده قاچاق ۳۰ هزار لیتر نفتگاز بدون مجوز گمرکی به ارزش ۹ میلیارد و ۴۴۳ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی لارستان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۸ میلیارد و ۸۸۶ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت محکوم کرد.

سالاری گفت: شعبه همچنین ۹ میلیارد و ۴۴۳ میلیون ریال معادل ارزش سوخت برای جایگزین ارزش خودرو به جریمه اضافه و متهم را در مجموع به پرداخت ۲۸ میلیارد و ۳۲۹ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: ماموران نیروی انتظامی هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری در مسیر پلیس راه جهرم به لارستان این محموله سوخت قاچاق را از یک دستگاه تریلی کشف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین