یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۰ب.ظ
::آخرین مطلب 12 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

فراهم شدن امکان تماس با ۶ زبان زنده دنیا با اورژانس لارستان

با ایجاد قابلیت ترجمه برخط، متقاضیان شش زبان زنده دنیا می توانند با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ لارستان ارتباط برقرار کنند. به گزارش میلاد لارستان، زهره خرم بخت رئیس واحد…

با ایجاد قابلیت ترجمه برخط، متقاضیان شش زبان زنده دنیا می توانند با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ لارستان ارتباط برقرار کنند.

به گزارش میلاد لارستان، زهره خرم بخت رئیس واحد ارتباطات مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی لارستان از تامین زیرساختها و ایجاد قابلیت ترجمه برخط در واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ خبر داد و اظهار داشت: نقطه آغاز امدادرسانی در حوزه درمان، تماس با سامانه ۱۱۵ است که طی آن، اطلاعات بیمار و محل حادثه توسط همکاران ثبت می‌شود.

وی با اشاره به حضور مردم با گویش ها و زبانهای مختف در کنار هم در کشور افزود: ارتباط اولیه و استرس ناشی از شرایط بحرانی موجب می شود که گاهی مکالمه به زبان واحد با مشکل روبرو شود، لذا این مهم با همفکری سازمان اورژانس کشور چاره اندیشی شده و برای آن راهکار ارائه گردیده است.

خرم بخت خاطر نشان کرد: برای رفع این مشکل ضمن تامین زیرساختهای لازم، ترتیبی اتخاذ گردیده تا با راه اندازی مترجم برخط این مشکل مرتفع شده و کارشناسان واحد ارتباطات با برقراری ارتباط تلفنی به صورت تله کنفرانس با مترجم مربوطه امکان ترجمه همزمان زبان های ترکی، کردی، عربی، انگلیسی، آلمانی و سوئدی فراهم شود و مددجو به راحتی بتوانند ارتباط کلامی برقرار کرده و در کمترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین