یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 41 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1
در سال 1400 انجام گرفت:

انجام حدود 20000 مورد فوریت های اورژانسی در لارستان

 مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی لارستان گفت:در یکسال گذشته توسط واحد ارتباطات اورژانس لارستان به ۹۷۵۶۸ تماس تلفنی پاسخ داده شده است که متاسفانه ۹۳۲۶ مورد آن مزاحمت تلفنی…

 مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی لارستان گفت:در یکسال گذشته توسط واحد ارتباطات اورژانس لارستان به ۹۷۵۶۸ تماس تلفنی پاسخ داده شده است که متاسفانه ۹۳۲۶ مورد آن مزاحمت تلفنی بوده است و همچنین برای ۶۰۷۰ تماس نیز اقدامات مشاوره ای صورت گرفته است‌.

به گزارش میلاد لارستان بیگلری افزود:در این مدت کل فوریت های اورژانس ۱۱۵ لارستان ۱۹۷۷۹ مورد بوده که برای ۸۸۵۰ بیمار و مصدوم حوادث ترافیکی به صورت سرپایی اقدامات درمانی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: سال گذشته ۱۲ مورد زایمان موفق در آمبولانس ها داشته ایم که همه این نوزادان در دستان پر مهر سفید پوشان فوریت های پزشکی پا به عرصه وجود گذاشته اند.

بیگلری همچنین اظهار داشت: در یک سال گذشته توسط اورژانس هوایی شهید قائدی لارستان به ۱۹۱ بیمار اورژانسی و مصدومین حوادث ترافیکی امدادرسانی شده است که کاهش چشم گیری در آمار تلفات و مرگ و میر داشته است.

وی در پایان اظهار داشت: متاسفانه در این مدت ۲۸۶۸ حادثه ترافیکی شهری و جاده ای در محورهای مواصلاتی لارستان رخ داده که ۳۳۶۵ نفر مصدوم و نیز ۸۶ نفر جان باخته اند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۳:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین