جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

جلسه مجمع خیرین سلامت با چاشنی تقدیر از اورژانس لارستان

به همت مجمع خیرین سلامت  و با هدف تقدیر از پرسنل بخش اورژانس لارستان نشستی با حضور رئیس و اعضای مجمع  در منزل امام جمعه و رئیس شورای مجمع خیرین…

به همت مجمع خیرین سلامت  و با هدف تقدیر از پرسنل بخش اورژانس لارستان نشستی با حضور رئیس و اعضای مجمع  در منزل امام جمعه و رئیس شورای مجمع خیرین سلامت لارستان برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی مجمع خیرین سلامت لارستان در این نشست منصور محتاجی رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت لارستان در سخنانی با بیان اینکه  نزدیک به سه ماه است که بحران کرونا همه دستگاه های کشور را درگیر نموده و مدافعان سلامت وزارت بهداشت نیز آزمون موفقی را در حال گذراندن هستند اظهار داشت: مجمع خیرین سلامت نیز از بدو این موضوع با تشکیل جلسات مختلف در لارستان،‌اوز و خنج و بخش های تابعه،  با همکاری و هماهنگی کامل با مجموعه علوم پزشکی توانسته فعالیت های چشمگیری را انجام دهد.


محتاجی با بیان اینکه تشکل های مردمی بدون هیچ چشم داشتی در راستای این موضوع گام برداشته اند گفت: هدف از برگزاری این جلسه تقدیر از  کارکنان اورژانس منطقه است که در صف مقدم مبارزه با این بیماری هستند.

در ادامه این نشست کریمی رئیس دانشکده علوم پزشکی  لارستان نیز از مجمع خیرین بخاطر هماهنگی و همکاری با مجموعه بهداشت و درمان تشکر کرده و از همه کادر درمانی درگیر مقابله با کرونا به خصوص کارکنان  اورژانس  تقدیر نمود.

رئیس شورای خیرین سلامت لارستان نیز در سخنانی  افق بلند خیرین در ایجاد زیر ساخت های لازم در زمینه سلامت و درمان  و هزینه کرد ۱میلیارد تومانی در موضوع کرونا  را پراهمیت دانسته و اظهار داشت: به واسطه  شرایط دشوار کرونا است که زیبایی های کار پرسنل در دانشکده و وزارت بهداشت بهتر دیده می شود.

حجت الاسلام موسوی خرم با بیان اینکه در ایران مشاهده کردیم که در بین پرسنل و کادر درمانی بیمارستان ها زوجینی بودند که جهت ادامه بهتر خدمت رسانی تاریخ ازدواج خود را به تعویق انداختند، گفت: در بیمارستان امام رضا(ع) لار نیز که شرایط برای جایگزین کردن نیرو در بخش کرونا فراهم بود، اما پرسنل آن بخش همچنان برای ادامه خدمت اعلام آمادگی کردند، و این زیبایی هایی است که به چشم آمد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به  فعالیت جوانان و کارهای جهادی آن ها از جمله فراهم و توزیع بسته های معیشتی، شرکت در رزمایش همدلی و ضدعفونی معابر شهر اظهار داشت: در کشورهای مدعی غربی دیدید که فروشگاه ها به تاراج رفت، کشورها بصورت دولتی دزدی دریایی کردند و این نشان دهنده این است که زیبایی های کشور ما محصول باورهای اعتقادی و مذهبی ماست.


امام جمعه لارستان ضمن تشکر از کادر درمانی و اورژانس لارستان خاطرنشان کرد: این موضوع که تنها در بحران کرونا تنها یک فوتی داشته ایم نشان دهنده تلاش بسیار زیاد همه کارکنان مربوطه در مجموعه علوم پزشکی است.‌

در پایان این جلسه با اهدای کارت هدیه از پرسنل بخش اورژانس بیمارستان تقدیر به عمل آمد. همچنین بخشی از تجهیزات مورد نیاز این بخش در پیشگیری از بیماری کرونا از جمله؛ ۴۰۰ عدد ماسک N95 و ۱۰۰ عددعینک محافظ نیز که توسط مجمع خیرین سلامت تامین گردیده بود به ریاست بیمارستان امام رضا (ع) لار تحویل گردید.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۵:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین