پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 17

اختصاص ۴ جلسه از ۱۴ جلسه کارگروه اجتماعی لارستان به کودکان کار

معاون سیاسی امنیتی و امور اجتماعی فرمانداری ویژه لارستان با اشاره به اجرای الگوریتم مدیریتی هدفمند در موضوع کودکان کار و خیابان و اختصاص ۴ جلسه از ۱۴ جلسه کارگروه…

معاون سیاسی امنیتی و امور اجتماعی فرمانداری ویژه لارستان با اشاره به اجرای الگوریتم مدیریتی هدفمند در موضوع کودکان کار و خیابان و اختصاص ۴ جلسه از ۱۴ جلسه کارگروه اجتماعی طی ۵ ماه در سال گذشته به کودکان کار و خیابان را نشان اهمیت موضوع دانست.

به گزارش میلاد لارستان، معاون سیاسی امنیتی و امور اجتماعی فرمانداری ویژه لارستان از حضور مسئول مرکز کودکان کار و خیابان لارستان به دعوت سازمان امور اجتماعی کشور به عنوان تنها نماینده استان فارس جهت حضور در گردهمایی کودکان کار ایران در مشهد خبر داد.

علمدار در حاشیه جلسه کارگروه اجتماعی _ فرهنگی _ سلامت _ زنان و خانواده با تشریح فعالیت‌های صورت پذیرفته، سخنان خود را با بخش هایی از بیانات مقام معظم رهبری که مدیریت آسیب های اجتماعی فعالیتی فرابخشی است و با کارهای عادی و روزمره انجام نمی شود، آغاز کرد.

وی با اشاره به اجرای الگوریتم مدیریتی هدفمند در موضوع کودکان کار و خیابان و اختصاص ۴ جلسه از ۱۴ جلسه کارگروه اجتماعی طی ۵ ماه در سال گذشته به کودکان کار و خیابان را نشان اهمیت موضوع دانست و نسبت به پیامدهای حضور کودکان در خیابان و آسیب‌های های ناشی از آن هشدار داد.

معاون سیاسی امنیتی و امور اجتماعی فرمانداری ویژه لارستان سپس اجرای طرح ابتکاری توانمندسازی و بازدید میدانی روسای عضو کارگروه از منزل کودکان کار و درخواست رفع مسائل و مشکلات تا زمان حذف کار کودک را از دستاوردهای مهم جلسات کارگروه اجتماعی برشمرد و ابراز امیدواری کرد با تداوم این بازدیدهای میدانی شاهد حذف یا کاهش کار کودکان باشیم.

این مسئول  در ادامه با اشاره به برگزاری بیش از ده ها نشست در زمینه قانون حمایت از اطفال و نوجوانان ،ارسال طرح توانمندسازی کودکان کار ایرانی به استانداری فارس را از دیگر نتایج جلسات کارگروه برشمرد و افزود: لارستان بایستی به عنوان یکی از شهرستان های برتر کشور در زمینه حذف کار کودک تبدیل شود.

پایان بخش سخنان علمدار، رصد دقیق عملکرد ادارات و ارگان ها در زمینه آسیب های اجتماعی به ویژه موضوع کودکان کار و خیابان بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین