شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
در حضور استاندار فارس انجام شد

پیگیری اسناد بیمارستان، دانشکده پرستاری و پردیس علوم پزشکی لارستان

رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان در حضور استاندار فارس موضوع سند زمین بیمارستان لار، دانشکده پرستاری و پردیس دانشگاه را با مدیرکل راه و شهرسازی مطرح کرده و دستورات لازم…

رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان در حضور استاندار فارس موضوع سند زمین بیمارستان لار، دانشکده پرستاری و پردیس دانشگاه را با مدیرکل راه و شهرسازی مطرح کرده و دستورات لازم را اخذ کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان در هفتاد و نهمین سفر استاندار فارس به شهرستان جویم، رییس دانشکده گزارش واگذاری فاز دوم بیمارستان جویم و اخذ چارت تشکیلاتی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان را ارایه داد.

دکتر محسن سلمان‌پور رییس دانشکده ضمن عرض خوش آمد به استاندار فارس و همراهان وی در این سفر اظهار داشت: فاز اول ساخت و ساز بیمارستان جویم با هزینه ای بیش از دو برابر پیش بینی شده به پایان رسید و با تلاش همکاران در مجموعه نیز فاز دوم تنها بیمارستان دولت ساخت منطقه با بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان نیز واگذار شد.

در حاشیه این دیدار و با حضور نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از خیرین لاری، دکتر محسن سلمان‌پور، موضوع سند زمین بیمارستان لار، دانشکده پرستاری و پردیس دانشگاه را برای چهارمین بار در طول دو سال اخیر با مدیرکل راه و شهرسازی مطرح کرده و دستورات لازم را اخذ کرد.

گفتنی است در این دیدار، جمعی از خیرین لارستانی نیز رییس دانشکده را همراهی می کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “پیگیری اسناد بیمارستان، دانشکده پرستاری و پردیس علوم پزشکی لارستان”

  1. کارشناس تغذیه. از دانشکده. بهداشت اوز گفت:

    جناب ریس دانشکده ای کاش مشکلات دانشکده بهداشت شهرستان. اوز هم را از استاندار محترم پیگیری می‌کردید. زیرا این. دانشکده. تا کنون دارای بودجه. وامکانات از طرف وزرات خانه. ندارد و علوم پزشکی لار تاکنون. هویت مشخصی. برای. این. دانشکده بهداشت. اوز جستجو. وپیگیری. نمی کند برای ماندگاری شهرستانهای مجاور. قبل. از اینکه قضیه. خنج. تکرار شود. اقدام. نماییم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین