پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان فارس معرفی شد

  با حضور معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور غلامرضا کیانی به عنوان مدیرکل جدید ثبت فارس معرفی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

 

با حضور معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور غلامرضا کیانی به عنوان مدیرکل جدید ثبت فارس معرفی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اول فارس، معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید ثبت اسناد و املاک فارس در شیراز با اشاره به بخشی از اقدامات صورت پذیرفته طی سال های اخیر در این سازمان، از تثبیت و صدور اسناد مالکیت بیش از ۹۹.۵ درصد از اراضی ملی خبر داد.

صفدر کشاورز گفت: صدور سند مالکیت ۷ میلیون هکتار از میزان ۱۸ میلیون هکتاری اراضی زراعی کشور بخش دیگری از سیاست های تثبیتی سازمان ثبت است و با برنامه ریزی های صورت پذیرفته تا پایان سال جهت ۸۰ درصد از این اراضی، سند مالکیت کاداستری صادر خواهد شد.

وی تصریح کرد: در مقوله ثبت شرکت‌ها نیز شاهد می‌باشیم راه اندازی سامانه جامع منجر به هوشمندسازی فرایندهای مرتبط شده به گونه‌ای که بازطراحی این سامانه با رویکرد خودکاربری در دستور کار قرار گرفته و با اجرای پلتفرم جامع ثبتی، خدمات در بسیاری از حوزه ها بصورت غیرحضوری انجام خواهد شد.

معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اضافه کرد: در مقوله بافت مسکونی شهری، به روزرسانی نقشه های شهرها در دستور کار قرار گرفته و تبدیل اسناد مالکیت دفترچه ای به اسناد مالکیت کاداستری از دیگر برنامه های این سازمان می باشد.

سید مهدی هاشمی مدیرکل پیشین ثبت اسناد و املاک فارس با اشاره اجمالی به اقدامات صورت پذیرفته در این استان در دوران مدیریت خود، توفیق چهارسال خدمت در سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را افتخاری بس عظیم عنوان داشت و برای مدیرکل جدید آرزوی موفقیت نمود.

در ادامه این مراسم غلامرضا کیانی مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک فارس ضمن ابراز خرسندی از قبول این مسؤلیت و حضور در این استان و با اشاره به برخی برنامه های خود، حدنگاری اراضی ملی، کشاورزی و شهری را بخشی از برنامه های این اداره کل عنوان نمود و با بیان اینکه اجرای حدنگاری پیش زمینه توسعه و امری موثر در پیشگیری از وقوع جرم تلقی می گردد خاطر نشان ساخت: این موضوع می تواند در کاهش جرایم مرتبط با حوزه املاک نقش داشته باشد.

وی افزود: بحث صیانت از همکاران در حوزه معیشت، برخورد با جرائم، تشدید نظارت و بازرسی ها و تدوین راهکار جدید جهت پذیرش بیش از ۸۰۰ نفر از افراد در حوزه سردفتری دفاتر اسناد رسمی، از دیگر برنامه هایی است که به صورت جدی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

در ادامه توسط معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت از خدمات سید مهدی هاشمی مدیرکل پیشین اداره کل ثبت اسناد و املاک استان فارس با اهدای لوح تقدیر بعمل آمد و غلامرضا کیانی به عنوان مدیرکل جدید این اداره منصوب شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان فارس معرفی شد”

  1. گلایه مردم. اوز از ثبت اسناد فارس گفت:

    دربین شهرستان های لار. گراش. خنج. لامرد. مهر. جویم وحتی بخش. بیرم. اوز. تنها مرکز شهرستانی. است که فاقد. اداره ثبت. اسناد. است. این. درحالی است که مردم. اوز. مکان. وملزومات. اداری. مانند. خودرو. هم. برای ثبت اسناد. آماده. کرده اند. اما. این. اداره. در اوز. تاسیس نمی کنند. آیا این مساوات. وعدالت. است. ویا. اینکه ……..؟؟؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین