دوشنبه ۰۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران؛ پیشتاز ارائه خدمات نوین غیرحضوری

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال ۱۴۰۲ خدمات نوین غیرحضوری خود را توسعه داد.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال ۱۴۰۲ خدمات نوین غیرحضوری خود را توسعه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال‌های گذشته با ارائه خدمات متنوع غیرحضوری کوشیده فرآیند دریافت خدمت را برای مشتریان خود تسهیل کند.

بانک در سال ۱۴۰۲ ضمن توسعه پیشخوان مجازی و کیوبانک، نسبت به راه‌اندازی سامانه چک الکترونیک و سفته الکترونیک نیز اقدام و همچنین نئوبانک دوم خود را مبتنی بر بانکداری نسل Z راه‌اندازی کرد.

 

افتتاح ۶۷ درصد حساب‌ها و پرداخت ۵۷ درصد وام‌ها به‌صورت آنلاین، نشان‌دهنده استقبال گسترده مردم از خدمات غیرحضوری بانک است.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال ۱۴۰۲ با توجه ویژه به صاحبان کسب‌وکارهای مختلف و نیازسنجی آن‌ها، تعداد دستگاه‌های کارتخوان فروشگاهی خود را ۶۲ درصد افزایش داد.

مجموع اقدامات صورت گرفته به قرار گرفتن نام بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در بین ۵ بانک پرتراکنش کشور از منظر تراکنش‌های شاپرکی منجر شد.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین