یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

آسفالت هزاران متر مربع از معابر سطح شهر لار

بهسازی و آسفالت معابر شهری که یکی از اولویت های مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر لار است، امسال نیز در دستور کار قرار گرفته و از اولین روزهای سال…

بهسازی و آسفالت معابر شهری که یکی از اولویت های مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر لار است، امسال نیز در دستور کار قرار گرفته و از اولین روزهای سال ۱۴۰۳ اجرایی شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ در راستای خدمت رسانی، تردد آسان شهروندان و زیبا سازی منظر شهری؛ طرح بهسازی و آسفالت معابر شهری لار از اولین روزهای سال جاری آغاز شده و هم اکنون در حال اجراست.

عملیات بهسازی و آسفالت معابر شهری لار در سال ۱۴۰۳ با اجرای عملیات قیر پاشی و آسفالت بلوار معلم (حد فاصل بلوار دانشجو تا تقاطع بلوار جمهوری اسلامی) به مساحت ۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع و با اعتباری افزون بر ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آغاز شد و با قیر پاشی و آسفالت بلوک دوم خیابان شهید حمید رضا دانش زاده با مساحت یک هزار و ۲۰۰ متر مربع و اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال ادامه یافت.

زیر سازی و آسفالت کوچه های اطراف حسینیه حاج تقی شهر لار و کوچه جنب دبستان دهخدا از پروژه هایی است که در راستای طرح بهسازی معابر شهری در روزهای اخیر توسط واحد عمران شهرداری لار اجراشده است.

همچنین مسیر دسترسی به مرکز خدمات جامع سلامت شهری حاج حبیب الله خلیلی آزاد واقع در بلوار پاسداران جنوبی و خیابان نخلستان جنوبی واقع در شهرک بوستان که در چند روز گذشته عملیات زیر سازی آن به اتمام رسیده بود، قیر پاشی و آسفالت شد.

طرح بهسازی و آسفالت معابر شهری لار همچنان با سرعت و دقت عمل تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین