یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۵ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

اجرای ۳ پروژه عمرانی در بیمارستان امام رضا علیه السلام لار

طی سه پروژه، همزمان با بهسازی واحدCSSD، ساخت ورودی جدید و تصفیه خانه فاضلاب در حال اجراست. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دکتر محسن سلمان پور،…

طی سه پروژه، همزمان با بهسازی واحدCSSD، ساخت ورودی جدید و تصفیه خانه فاضلاب در حال اجراست.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دکتر محسن سلمان پور، رئیس دانشکده از فعالیت ممتد مجموعه معاونت توسعه و مدیریت فنی دانشکده در بهسازی و بازسازی بخش های متعدد مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) لارستان خبر داد و اظهار داشت: بیمارستان لار به عنوان بزرگترین بیمارستان تحت پوشش مجموعه با دارا بودن بسیاری از بخش های کلینیکی، پاراکلینیکی، بستری و سرپایی روزانه پذیرای مراجعه کنندگان زیادی از بخش های مختلف شهرستانهای تابعه و حتی همسایه مجموعه بوده که با توجه به نیت خیر نیک اندیش ارجمند، مرحوم جهانشاه کارگر و لزوم حفظ این میراث گرانبها برای مردم، بهسازی و بازسازی بخش های قدیمی همچنین ساخت بخش های جدید برای آن، در اولویت مجموعه و حتی نیک اندیشان با همت منطقه قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: علی رغم لغو تفاهم نامه های قبلی با بخش خصوصی در راستای ساخت ورودی جدید با شرایط استاندارد و در خور شان این مرکز آموزشی درمانی، با تلاشی مضاعف ضمن تامین اعتبار از محل دولتی، ساخت ورودی جدید آغاز شده و هم اکنون در حال اجراست.

رئیس دانشکده تصریح کرد: بخش CSSD یا بخش ضدعفونی در بیمارستان نیز از دیگر بخش هایی است که با خرید دستگاه جدید در آبان ماه سال گذشته و راه اندازی موقت جهت جلوگیری از تعطیلی خدمات این بخش، با کمک و همراهی خیر بلند همت حاجیه خانم طیبه قاسمی، در حال بازسازی است.

دکتر محسن سلمان پور در ادامه بیان داشت: معضل کنترل فاضلاب بیمارستان، مقوله ای بوده که سالها مجموعه را با ارگانهای مرتبط درگیر کرده بود. به حمدلله ضمن اجرای همزمان دو پروژه عمرانی فوق الذکر، این پروژه نیز در حال ساخت و اجراست که امیدواریم هر چه زودتر به بهره بردای رسیده و شاهد ارائه خدمات مورد انتظار برای مردم صبور منطقه باشیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین