یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۵ق.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

نشست هم‌اندیشی رییس دانشگاه با اعضای شورای اسلامی شهر لار

نشست هم اندیشی رییس دانشگاه با اعضای شورای اسلامی شهر لار برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دکتر محسن سلمان‌پور رییس دانشگاه به همراه محمدعلی…

نشست هم اندیشی رییس دانشگاه با اعضای شورای اسلامی شهر لار برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دکتر محسن سلمان‌پور رییس دانشگاه به همراه محمدعلی اسروش مدیر روابط عمومی مجموعه در دیدار با اعضای شورا شهر به بحث و بررسی پیرامون مسایل کلی حوزه سلامت شهر لار و اقداماتی که صورت گرفته و اقدامی که انجام خواهد شد، پرداخت.

در این دیدار همچنین مسایل و مشکلات محلات مختلف شهر لار در حوزه بهداشت و درمان مطرح شد که مقرر گردید بر اساس سرانه جمعیتی آن محلات اقدامات لازم صورت گیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لارستان با بیان برنامه های پیش روی شهر لار در حوزه بهداشت و درمان، به انتظار مجموعه برای همکاری های شورا و شهرداری اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که دانشکده علوم پزشکی لارستان در جهت پیشبرد برنامه‌هایش به همراهی شورای شهر و شهرداری نیاز دارد ورودی بیمارستان و اصلاح حریم آن در راستای بهسازی این مرکز آموزشی است که امیدواریم با همراهی بزرگواران شهری، هر چه زودتر محقق شده و مسیر تحقق آن هموار شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۵:۱۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین