سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 60 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

مدیرکل بجای مدیرکل بیاورید؛ لارستان جای آزمون و خطا نیست!!

درخواست ما این است یک نفر که مدیرکل بوده باشد یا در سطح مدیرکل کار کرده، در جایگاه مدیرکلی اداره کل راه و شهرسازی لارستان برگزیده شود. به گزارش میلاد…

درخواست ما این است یک نفر که مدیرکل بوده باشد یا در سطح مدیرکل کار کرده، در جایگاه مدیرکلی اداره کل راه و شهرسازی لارستان برگزیده شود.

به گزارش میلاد لارستان، چند روزی است که در محافل غیررسمی و بعضاً فضای مجازی درخصوص تغییر در بالاترین سطح جایگاه اداره کل راه و شهرسازی لارستان یعنی مدیرکل، مباحثی در حال مطرح شدن است که بدین ترتیب گمانه‌زنی‌ها درباره جایگزینی فرد یا افرادی نیز مطرح می‌شود.

همانگونه که می‌دانیم، اداره‌کل راه و شهرسازی لارستان یکی از دو اداره‌کل مستقر در لارستان است که به جهت خدمات‌رسانی به ۷ شهرستان جنوبی فارس از اهمیت بسزایی برخوردار است.

گستردگی حوزه جغرافیایی اداره‌کل راه و شهرسازی لارستان که از چندین استان پهناورتر است و از طرفی وظائف مهم محول شده به این ارگان در زمینه‌های راه و مسکن، اهمیت انتخاب یک مدیر کارآمد برای اداره کل راه شهرسازی لارستان دوچندان می‌کند.

همگان اعم از مردم و مسئولان در سطوح منطقه‌ای، استانی و ملی واقف هستند، وجود معضلات حوزه راه در خطه لارستان به ویژه وجود جاده مرگ جهرم-جویم-لار-بندرعباس که حوادث این جاده سالانه منجر به آسیب‌های جانی و مالی می‌شود، نیاز به برخورداری یک مدیر پیگیر و پای کار دارد.

اتمام طرح‌های نیمه‌تمام سالیان اخیر مثل تونل وحدت، تونل بالنگستان، تونل پاسخند، جاده لار به بستک یا پیگیری احداث باند دوم اوز به خنج، تکمیل جاده چاه‌نهر به فدامی یا راه روستایی زاهدمحمود به اوه، ساختمان نیمه‌تمام اداره، پیگیری پروژه راه‌آهن و غیره، نیازمند عزم جدی یک مدیر دلسوز و خستگی‌ناپذیر دارد.

وظیفه ساخت چند هزار طرح ملی مسکن و زندگی هزاران متقاضی و از طرفی تأمین زمین برای جمع زیادی از ثبت‌نام کنندگان، به اداره کل راه و شهرسازی لارستان واگذار شده و قطعاً کار سخت و سنگینی است که اجرای این وظیفه مهم به یک مدیر پرتلاش و کسی که شب را از روز نشناسد، نیاز دارد.

همه این زمین و زمان‌ها به هم بافته شد که تصمیم‌گیرندگان، مسئول اصلی گرداننده اداره کل راه و شهرسازی لارستان را دستِ‌کم نگیرند و به دنبال انتخاب فردی شایسته، متخصص، جوان، خداترس، باتجربه، اهل تعامل، دلسوز و پرکار باشند و واقعاً مدیرکل بجای مدیرکل بیاورند.

مدیر جدید می‌بایست کاربلد باشد، نه اینکه برای آزمون و خطا بعنوان مدیرکل به لارستان فرستاده شود. درخواست ما این است یک نفر که مدیرکل بوده باشد یا در سطح مدیرکل کار کرده، در جایگاه مدیرکلی اداره کل راه و شهرسازی لارستان برگزیده شود. کارها در این اداره بسیار است و کارهای برزمین مانده یا شروع نشده متعددی برای پیگیری دارد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “مدیرکل بجای مدیرکل بیاورید؛ لارستان جای آزمون و خطا نیست!!”

  1. ناشناس گفت:

    دی شیخ با چراغ گشت همی گرد شهر کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست گفتند گشته ایم ما یافت می نشود گفت آنچه یافت می نشود آنم ارزوست

  2. از اهالی. گراش (ککام) گفت:

    خوش. بحال. لارستان. که آقای. بروجردی. دارند. امیدواریم که گراش. اوز. وخنج. و….هم. به نوایی برسند

  3. مدیر کل. احتمالی را ه و شهرسازی لارستان گفت:

    به قرار. اطلاع آقای. طالبان. مدیر کل سابق. فارس. به سمت مدیر کل راه و شهرسازی. لارستان منصوب. میشوند. ایشان. لاری. هم هستند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین