یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

خروش دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده افول دموکراسی دروغین غربی است

  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان عنوان کرد: خروش دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده افول دموکراسی دروغین غربی است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری…

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان عنوان کرد: خروش دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده افول دموکراسی دروغین غربی است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در حرکتی خودجوش به همراه تعدادی از استادان خود با حضور در کنار قبور مطهر شهدا ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به غزه و کشتار زنان، کودکان و مردم بی‌دفاع غزه از مجامع جهانی خواستند که با قاطعیت بیشتری با‌ جنایات وقیحانه این دولت جعلی و اشغالگر برخورد کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در این مراسم ضمن تشکر از حضور دانشجویان فرهیخته و استادان فرزانه در این گردهمایی خودجوش در دفاع از دانشجویان و استادان آزادیخواه دانشگاه‌های آمریکا گفت: امروز جنایات و بی‌توجهی رژیم خبیث صهیونیستی به استاندارد‌های حقوق بین‌المللی به حدی رسیده که مجامع بین‌المللی، استادان و دانشجویان دانشگاه‌های کشور‌های غربی هم این حملات را محکوم و خواهان پایان دادن به این جنایات مشمئزکننده هستند.

مهدی زارع عنوان کرد: با وجود سانسور‌های رسانه‌ای کشور‌های غربی در انعکاس بیداری دانشجویان و دانشگاهیان کشور‌های اروپایی و آمریکا، شاهد گسترس اسلام و فرهنگ ظلم‌ستیزی در بین تحصیل کردگان آمریکایی و اروپایی هستیم که پیام رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را به خوبی درک کرده و فهمیده‌اند.

وی متذکر شد: آنچه امروز در دانشگاه‌های آمریکایی اتفاق می‌افتد، نشان‌دهنده افول دموکراسی دروغین غربی است که سال‌ها توسط همین مراکز علمی به دانشجویان تدریس و القا شده بود و آن را به‌عنوان نسخه‌ای شفابخش و متمدنانه برای سایر کشور‌های جهان پیچیده و تجویز می‌کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در ادامه توضیح داد: جنایت علیه مردم مظلوم غزه و به تبع آن، فشار افکار عمومی ملت‌ها بر دولت‌های استکباری به حدی رسیده که حتی مردم کشور‌های متحد رژیم خبیث، در دفاع از این جرثومه فساد، جانب احتیاط را نگه داشته و در نشان دادن خود به عنوان قدرت بی‌طرف منازعه سعی دارند.

زارع تشریح کرد: دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در دفاع از مردم غزه و آرمان فلسطین، لحظه‌ای تردید نکرده و از اصول انقلابی و اعتقادی خود ذره‌ای کوتاه نخواهند آمد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “خروش دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده افول دموکراسی دروغین غربی است”

  1. ناشناس گفت:

    به نظر میاد بیشتر نشان از آزادی بيان و دموکراسی حاکم در جامعه هست

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین