چهارشنبه ۰۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 57 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

دوره‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی لارستان به روستای دشتی رسید

دوره آموزشی مهارت های ارتباطی در زندگی زناشویی، روابط والد فرزندی و آموزش آبشاری پیشگیری از خودکشی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در روستای دشتی از توابع لارستان برگزار…

دوره آموزشی مهارت های ارتباطی در زندگی زناشویی، روابط والد فرزندی و آموزش آبشاری پیشگیری از خودکشی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در روستای دشتی از توابع لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرنگار ایرنا، این دوره با همکاری شورای اسلامی و دهیاری روستا برای بانوان و دختران و با حضور کارشناسان مرکز اورژانس اجتماعی لارستان در محل سالن اجتماعات مدرسه سینای روستای دشتی این شهرستان برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی و امور اجتماعی فرماندار ویژه لارستان در حاشیه این دوره به تشریح این طرح پرداخت و گفت: در تمامی بخش های شهرستان با استفاده از ظرفیت بخشداران، دهیاران و مراکز مرتبط با آسیب های اجتماعی، آسیب های هر بخش و روستا به تفکیک شناسایی شده است.

احمد علمدار افزود: با تکیه بر این شناسایی ها، آموزش در مناطق با توجه به فراوانی و نوع آسیب ها صورت خواهد پذیرفت.

وی همچنین با اشاره به جایگاه ویژه بانوان در نهاد خانواده اضافه کرد: امروز آموزش مهارت های زندگی زمینه نقش آفرینی و حضور بی بدیل بانوان در کانون خانواده را فراهم خواهد کرد.

معاون سیاسی امنیتی و امور اجتماعی فرماندار ویژه لارستان در پایان اظهار کرد: امیدواریم اجرای این طرح به کاهش آمار آسیب های اجتماعی به ویژه در روستاها و محلات کم برخوردار شهرستان منجر شود.

موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی، از مصوبات کارگروه اجتماعی فرمانداری ویژه لارستان است که دوره های آموزشی برای این هدف طی چند ماه گذشته در سراسر شهرستان برگزار شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین