یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۷ب.ظ
::آخرین مطلب 44 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

حضور ۱۰۰ روانشناس لارستان، خنج، گراش و اوز در کارگاه آموزشی

کارگاه آموزشی پیشگیری از خودکشی با جامعه هدف مشاوران و روانشناسان، با حضور ۱۰۰ روانشناس از شهرستانهای لارستان، خنج، گراش و اوز به میزبانی لار برگزار شد. به گزارش میلاد…

کارگاه آموزشی پیشگیری از خودکشی با جامعه هدف مشاوران و روانشناسان، با حضور ۱۰۰ روانشناس از شهرستانهای لارستان، خنج، گراش و اوز به میزبانی لار برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، کارگاه آموزشی پیشگیری از خودکشی با حضور معاون سیاسی امنیتی و امور اجتماعی فرمانداری ویژه لارستان و جامعه هدف روانشناسان لارستان و شهرستانهای خنج ،اوز و گراش در محل سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در ابتدا ی جلسه، معاونت سیاسی ،امنیتی و امور اجتماعی فرمانداری ویژه لارستان ضمن عرض خوشآمد و تشکر از از مهمانان ،روانشناسان و متولیان کاهش آسیب های اجتماعی اظهار داشت:خدا را شاکریم در جامعه و منطقه ای زندگی می کنیم که ظرفیت بالایی برای کارکردن و توانمندسازی جمعیت عمومی در راستای حل مشکلات و آسیب های اجتماعی دارد.

علمدار با اشاره به لزوم نگاه عملیاتی به مسائل و مشکلات در بحث آسیب های اجتماعی ،خواستار تحلیل روانشناختی در این زمینه شد و در ادامه تاکید: امروز بایستی در موضوع آسیب‌های اجتماعی با بررسی و تحلیل لایه های میانی و هسته های درونی و ریشه یابی علل آن ها،برنامه های کاربردی را در راستای کاهش آسیب‌ها در پوسته های بیرونی با استفاده از پتانسیل دستگاه های شهرستان اجرایی کرد.

وی حل آسیب های اجتماعی را موضوعی فرادستگاهی بیان کرد و افزود: با استفاده از ظرفیت یک دستگاه یا ارگان نمی توان آسیبی را در این راستا حل کرد و بایستی با تعامل و هماهنگی میان دستگاه ها در این راستا تلاش کنیم.

علمدار در پایان ابراز امیدواری کرد: با برگزاری دوره های آموزشی ،توانمندسازی و امید آفرینی در جامعه بتوان گام های ارزنده ای را در راستای کاهش آسیب‌ها ی اجتماعی برداشت.

لازم به توضیح است این کارگاه آموزشی با حضور ۱۰۰ روانشناس و تدریس دکتر خادمی کارشناس مسئول حوزه پیشگیری از خودکشی دانشگاه علوم پزشکی فارس برگزار شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “حضور ۱۰۰ روانشناس لارستان، خنج، گراش و اوز در کارگاه آموزشی”

  1. ناشناس گفت:

    تاریخ ان؟کی بود؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین