یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

گردهمایی یکصد روانشناس در کارگاه آموزشی پیشگیری از خودکشی در لار

  کارگاه آموزشی پیشگیری از خودکشی با حضور یکصد نفر از روانشناسان شهرستان های لارستان، خنج، اوز و گراش در لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

 

کارگاه آموزشی پیشگیری از خودکشی با حضور یکصد نفر از روانشناسان شهرستان های لارستان، خنج، اوز و گراش در لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، معاون سیاسی فرماندار ویژه لارستان در آیین آغاز بکار این کارگاه ضمن قدردانی از متولیان کاهش آسیب های اجتماعی افزود: امروزه ما در جامعه و منطقه ای زندگی می کنیم که ظرفیت بالایی برای توانمندسازی جمعیت عمومی در راستای حل مشکلات و آسیب های اجتماعی دارد.

احمد علمدار با اشاره به لزوم نگاه عملیاتی به مسائل و مشکلات در بحث آسیب های اجتماعی، خواستار تحلیل روانشناختی در این زمینه شد و در ادامه تاکید کرد: امروز باید در موضوع آسیب‌های اجتماعی با بررسی و تحلیل لایه های میانی و هسته های درونی و ریشه یابی علل آن ها، برنامه های کاربردی را در راستای کاهش آسیب‌ها در پوسته های بیرونی با استفاده از پتانسیل دستگاه های شهرستان اجرایی کرد.

وی حل آسیب های اجتماعی را موضوعی فرادستگاهی دانست و افزود: با استفاده از ظرفیت یک دستگاه یا ارگان نمی توان آسیبی را در این راستا حل کرد باید با تعامل و هماهنگی میان دستگاه ها در این راستا تلاش کنیم.

علمدار در پایان ابراز امیدواری کرد: با برگزاری دوره های آموزشی، توانمندسازی و امید آفرینی در جامعه بتوان گام های ارزنده ای را در راستای کاهش آسیب‌ها ی اجتماعی برداشت.

این کارگاه یکروزه آموزش آبشاری با حضور ۱۰۰ روانشناس از چهار شهرستان و تدریس دکتر خادمی، کارشناس مسئول حوزه پیشگیری از خودکشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در لارستان برگزار شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۹:۱۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین