سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 35

رشد خفیف نرخ باروری در حوزه تحت پوشش علوم پزشکی لارستان

رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان از افزایش ۰/۰۲ درصدی نرخ باروری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دکتر…

رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان از افزایش ۰/۰۲ درصدی نرخ باروری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دکتر محسن سلمان‌پور طی پیامی ضمن گرامی داشت هفته ملی جمعیت اظهار داشت: موضوع جوانی جمعیت هم اکنون از مهمترین مسائل و دغدغه کشور است که اگر به آن پرداخته نشود، خسارت‌های جبران‌ناپذیری به آینده کشور وارد خواهد کرد. جمعیت جوان که اساس توسعه و آبادانی هر جامعه است باید حفظ و صیانت شود و این وظیفه آحاد جامعه و همه مسئولان است که در این راستا تلاش کنند.

وی افزود: امسال، در هفته ملی جمعیت و با شعار “نقش من در جوانی ایران” این فرصت وجود دارد تا کشور را از بحران سالمندی نجات دهیم و پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری، در راستای اجرای موثر قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، نیازمند اقدامات جهادی و تلاش همگانی در قرارگاه جوانی جمعیت در منطقه هستیم.

رییس دانشکده خاطر نشان کرد: در راستای اجرای این طرح همگانی و در مجموعه علوم پزشکی لارستان، اقداماتی از جمله راه اندازی کلینیک ناباروری، راه اندازی مرکز نفس (نجات فرزندان سقط) و برگزاری ۱۵۰ کارگاه آموزشی انجام شده که نتیجه آن افزایش ۰/۰۲ درصدی نرخ باروری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن است.

دکتر سلمان‌پور در انتها گفت: اینجانب ضمن گرامی داشت فرا رسیدن این هفته، توفیق روز افزون همکاران در مجموعه علوم پزشکی لارستان و در راستای تحقق این هدف ارزشمند در کشور را برای آنان از درگاه خداوند متعال خواستارم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “رشد خفیف نرخ باروری در حوزه تحت پوشش علوم پزشکی لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    با این اوضاع و احوال اقتصادی و فرهنگی که تو جامعه به مردم تحمیل شده فرزند آوری بزرگترین اشتباه و ظلم در حق بچه هست

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین