یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

چه کسانی می توانند از مزایای صندوق ناباروری بیمه استفاده کنند؟!

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: زوج های نابارور در صورت نشان دار شدن در سامانه نسخه نویسی الکترونیک می توانند از مزایای صندوق ناباروری بیمه استفاده کنند. به…

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: زوج های نابارور در صورت نشان دار شدن در سامانه نسخه نویسی الکترونیک می توانند از مزایای صندوق ناباروری بیمه استفاده کنند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، به مناسبت هفته جوانی جمعیت، دکتر محمد آزادگان، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان به همراه تنی چند از مدیران و کارشناسان ستادی، از مرکز ناباروری مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) لارستان بازدید کرده و با دکتر مریم غفوری مسئول فنی این مرکز به گفت و گو پرداخت.

وی در این خصوص اظهار داشت: زوج های نابارور در صورت نشان دار شدن در سامانه نسخه نویسی الکترونیک می توانند از مزایای صندوق ناباروری بیمه استفاده نمایند.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان خاطر نشان کرد: ازجمله مزایای استفاده از بسته ناباروری مشمول شدن بیمه ای داروهای غیر بیمه ای است و در صورتی که یکی از زوجین نابارور در سامانه نشاندار شده باشند می توانند از داروهای مربوط به درمان ناباروری به صورت بیمه ای بهره مند شوند.

دکتر آزادگان تصریح کرد: نشان دار کردن زوجین نابارور در سامانه نسخه الکترونیک توسط پزشکان فلوشیپ نازایی، متخصص زنان و زایمان و نازایی دوره دیده، متخصص اورولوژی ، فلوشیپ آندرولوژی و با رعایت اصل محرمانگی صورت می پذیرد. گاها برخی از زوجین نابارور با ارائه ی مستندات و گواهی از متخصص مربوطه به اداره بیمه سلامت می توانند نسبت به انتساب نشان در سامانه الکترونیک بیمه اقدام نمایند.

گفتنی است بر اساس اطلاعیه منتشر شده از ابتدای هفته، به مناسبت روز جهانی جوانی جمعیت، امروز، ویزیت رایگان زوجین نابارور در مرکز ناباروری توسط متخصص زنان و زایمان انجام شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین