چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۹ق.ظ
::آخرین مطلب 34 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

راه‌اندازی نخستین دفتر خصوصی خدمات سلامت در لارستان

نخستین دفتر خصوصی خدمات سلامت منطقه، زیر نظر علوم پزشکی لارستان راه اندازی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، چندی است بر اساس دستورالعملهای اجرایی وزارت…

نخستین دفتر خصوصی خدمات سلامت منطقه، زیر نظر علوم پزشکی لارستان راه اندازی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، چندی است بر اساس دستورالعملهای اجرایی وزارت بهداشت و با هدف ارائه سریعتر خدمات همچنین کاهش بار مراجعات به مراکز درمانی، دفاتر خدمات سلامت با هدف صدور گواهینامه های بهداشتی زیر نظر دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی کشور راه اندازی شده است. مجید امینی مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت از راه اندازی دفتر خصوصی خدمات سلامت لارستان خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر تنها دفتر خدمات سلامت در سطح منطقه در شهرستان لارستان راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه این دفتر از تاریخ ۲۰ مهرماه ۱۴۰۱ شروع به فعالیت کرده افزود: خدماتی نظیر صدور کارت بهداشت، مجری خود کنترلی و خود اظهاری بهداشت اصناف و اماکن عمومی (ممیزی بهداشت)، آموزش بهداشت اصناف و اماکن عمومی و صدور گواهینامه مربوطه، نمونه برداری بهداشتی مواد غذایی وآب صنوف ومشاوره بهداشتی ارائه می دهد.

امینی خاطر نشان کرد: مرکز خصوصی خدمات سلامت که زیر نظر مجموعه علوم پزشکی و خمات بهداشتی درمانی لارستان به ارائه خدمت می پردازد در طبقه دوم درمان خیریه رهگذر به آدرس زیر قرار دارد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۹:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین