شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

دو درمان موفق در مرکز ناباروری بیمارستان امام رضا(ع) لارستان

دو درمان موفق در مرکز ناباروری بیمارستان امام رضا(ع) لارستان انجام شد. به گزارش وبدا لارستان، تپش‌های قلب کوچک دو جنین حاصل از روش درمانی پیشرفته ناباروری(IUI) در مرکز آموزشی…

دو درمان موفق در مرکز ناباروری بیمارستان امام رضا(ع) لارستان انجام شد.

به گزارش وبدا لارستان، تپش‌های قلب کوچک دو جنین حاصل از روش درمانی پیشرفته ناباروری(IUI) در مرکز آموزشی درمانی امام رضا علیه السلام لارستان ثبت شد.

رییس مرکز آموزشی درمانی امام رضا ع لارستان ضمن ابراز خرسندی اظهار داشت: مرکز ناباروری بیمارستان امام رضا(ع) لارستان در آذر ماه سال ۱۴۰۲ با هدف درمان زوج‌های نابارور در راستای منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص جوانی جمعیت آغاز به کار کرد.

دکتر مینا حسنی با اشاره به این نکته که طی دو ماه گذشته و از ابتدای تاسیس تا کنون موارد متعددی از روشهای درمانی دارویی و پیشرفته برای زوج‌های نابارور در این مرکز انجام شده، افزود: دو اقدام موفق، یکی به روش دارویی و دیگری به روش IUI مربوط به دو خانم ۳۳ و ۴۰ ساله با نازایی اولیه است که با توجه به آزمایشات زوجین، داوطلب درمان در این مرکز بودند.

دکتر حسنی ادامه داد: در نخستین تلاش، موفقیت حاصل شد و در حال حاضر، هر دو مادر باردار بوده و سن جنین آنها در ۸ هفته بارداری است.

رییس مرکز آموزشی درمانی امام رضا ع لارستان تصریح کرد: اقدامات قابل انجام در مرکز ناباروری لارستان، شامل شناسایی زوجین نابارور و تشکیل پرونده برای خانم، تحت نظارت متخصص زنان و آقا تحت نظارت متخصص اورولوژی، بررسی علل نازایی خانم و آقا توسط متخصصین زنان و ارولوژی، انجام روش درمانی آی یو آی و پیگیری وضعیت بیمار تحت درمان است که همه‌ی موارد با تعرفه دولتی انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد: مرکز درمان ناباروری مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) لارستان زیر نظر دکتر مریم غفوری، متخصص دوره دیده زنان و زایمان بیمارستان، در روز‌های یکشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح فعال بوده و متقاضیان می‌توانند در خدمات این مرکز به شکل دولتی استفاده کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۶:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین