پنج شنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۹ب.ظ
::آخرین مطلب 23 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

تجهیز مرکز ناباروری دانشکده علوم پزشکی لارستان به دستگاه سونوگرافی

مرکز ناباروری دانشکده علوم پزشکی لارستان به دستگاه سونوگرافی ۳۰ میلیارد ریالی مجهز شد‌. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دستگاه سونوگرافی یکی از تجهیزات پزشکی اساسی…

مرکز ناباروری دانشکده علوم پزشکی لارستان به دستگاه سونوگرافی ۳۰ میلیارد ریالی مجهز شد‌.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دستگاه سونوگرافی یکی از تجهیزات پزشکی اساسی در روند درمانِ مراکز ناباروری سطح دو است که می تواند در کنار همه‌ی خدمات تشخیصی موثر بر روند IUI، علاوه بر کاهش هزینه های وارده به بیماران، سرعت عمل پزشک در تشخیص را نیز افزایش دهد.

دکتر محسن سلمان پور، رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان در حاشیه جشن بزرگ روز جهانی جمعیت، از خرید و تامین دستگاه سونوگرافی برای مرکز ناباروری دانشکده خبر داد و اظهار داشت: راه اندازی این مرکز و ارائه خدمات به بیماران از جمله گامهای موثر مجموعه در راستای جوانی جمعیت است که به حمدلله با همراهی حوزه درمان و متخصصین مربوطه به خوبی پیش رفته است.

وی افزود: دستگاه سونوگرافی خریداری شده در بالاترین مدل خود و با ارزشی بالغ بر ٣٠ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و با مشارکت ۵۰ درصدی مجمع خیرین سلامت، تامین و خریداری شده که تا هفته آتی در مرکز راه اندازی می شود.

دکتر محمد آزادگان معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان نیز در تشریح قابلیت های این دستگاه اذعان داشت: دستگاه سونوگرافی تخصصی خریداری شده قابلیت تشخیص مراحل رشد جنین را داشته و همراه با دو پروپ جهت بررسی فولیکولهای جنین و موارد زنان مورد استفاده قرار می گیرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین