پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

راه اندازی کلینیک ناباروری در بیمارستان لار

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لارستان از راه اندازی کلینیک ناباروری در بیمارستان لار خبر داد و گفت: زوج‌های نابارور غالب خدمات مورد نیاز خود را در این مرکز دریافت…

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لارستان از راه اندازی کلینیک ناباروری در بیمارستان لار خبر داد و گفت: زوج‌های نابارور غالب خدمات مورد نیاز خود را در این مرکز دریافت می کنند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دکتر محمد آزادگان، از راه اندازی کلینیک ناباروری سطح ۲ در مرکز آموزشی درمانی امام رضا ع لارستان خبر داد و اظهار داشت: یکی از اولویت های تیم مدیریتی دکتر محسن سلمان‌پور، رییس دانشگاه، راه اندازی مرکز ناباروری در لارستان بود که نخستین فعالیت ها از سال گذشته کلید خورد.

وی با اشاره به گام بعدی این هدف افزود: در همین راستا دکتر مریم غفوری متخصص زنان و زایمان شاغل در مرکز نیز جهت دریافت آموزشهای لازم اعزام شد و اکنون مرکز ناباروری لارستان زیر نظر ایشان راه اندازی شده است.

معاون درمان دانشگاه تصریح کرد: در این مرکز خدماتی از جمله تشخیص علل ناباروری، نشان دار کردن زوجین در سامانه خدمات الکترونیک برای دریافت خدمات بیمه ای، خدمات آزمایشگاهی، درمان های دارویی و تلقیح داخل رحمی (آی یو آی) انجام می شود.

دکتر آزادگان خاطر نشان کرد: در حال حاضر مرکز ناباروری لارستان تحت پوشش کامل بیمه و دو روز در هفته و در روزهای یکشنبه و چهارشنبه فعال بوده و پذیرای زوجین نابارور خواهد بود.

لازم به ذکر است که موارد زیادی از ناباروری در این سطح قابل درمان بوده و در موارد نادری نیاز به ارجاع به مراکز سطح سه، جهت دریافت خدمات انتقال جنین از جمله آی وی اف خواهد بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین