جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

نخستین نوزاد نجات یافته در مرکز نفس لار، به دنیا آمد

  معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لارستان از تولد نخستین نوزاد نجات یافته توسط مرکز نفس خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دکتر حسن فزونی،…

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لارستان از تولد نخستین نوزاد نجات یافته توسط مرکز نفس خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دکتر حسن فزونی، از تولد نخستین نوزاد نجات یافته توسط مرکز نفس خبر داد و اظهار داشت: چندی است که طرح راه اندازی مرکز نفس از سوی وزارت بهداشت و سازمان بسیج جامعه پزشکی و با هدف جلوگیری از سقط جنین سالم در کشور راه اندازی شد.

وی افزود: در مجموعه تحت پوشش علوم پزشکی لارستان نیز همزمان با سراسر کشور علاوه بر نظارت دقیق بر مراکزی که سعی در سقط غیرقانونی جنین دارند، از ابتدای سال و با همکاری بسیج جامعه پزشکی مرکز نفس در شهرستان های تحت پوشش راه اندازی شده و در تلاشیم تا از سقط جنین سالم توسط مادران باردار جلوگیری کنیم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لارستان خاطر نشان کرد: چند ماه قبل توسط همکاران شاغل در یکی از مراکز بهداشتی تحت پوشش مجموعه، مادر بارداری که به دلیل مشکلات مالی تصمیم به سقط جنین سالم خود داشت شناسایی و به مرکز نفس معرفی شد.

دکتر فزونی اذعان داشت: با انجام مشاوره های لازم توسط کارشناسان و مداخله خیرین سلامت، خوشبختانه موفق به حفظ این جنین شدیم و به لطف پروردگار، نوزاد سالم به دنیا آمد.

وی ضمن ابراز خرسندی از نجات این نوزاد و حفظ یک نَفس در مرکز نَفَس تصریح کرد: از تمامی متخصصین، خیرین و افرادی که می‌توانند در این زمینه یاریگر مرکز باشند، دعوت می کنیم تا با کمک یکدیگر بتوانیم نوزادان سالم این مرز و بوم را نجات داده و برای داشتن ایرانی آبادتر حفظ کنیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۴:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین