شنبه ۰۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

آیین گردهمایی و تجلیل از مسئولین روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی لارستان

آیین گردهمایی و تجلیل از مسئولین و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان، بمناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات، گردهمایی و تجلیل از مسئولین…

آیین گردهمایی و تجلیل از مسئولین و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، بمناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات، گردهمایی و تجلیل از مسئولین و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان لارستان امروز شنبه ٢٩ اردیبهشت با حضور داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان، احمد علمدار واحسان طاهری معاونین فرمانداری و محسن حجتی مدیرروابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان در سالن رضوان مدیریت آموزش و پرورش لارستان برگزار شد.

در این مراسم ۴ ساعته که به همت روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، برگزار شد، ابتدا دوره های آموزشی عکاسی، گزارش نویسی وهوش مصنوعی و تحول هوش مصنوعی در روابط عمومی ها توسط اساتید قدرت الله شفیعی، احمد نبی زاده و خانم دکتر عباسی ارائه است.

 

ادارات مسئول روابط عمومی تعیین کنند/روابط عمومی‌ها نشست‌های خبری با محوریت مدیر سازمان خود برگزار کنند

در این نشست، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری ویژه لارستان در سخنانی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها باید زبان رسای نظام باشیم، اظهار داشت: خمات دستگاه‌های خود را روزانه و به طور صادقانه به مردم اطلاع رسانی کنید.

محسن حجتی با تأکید بر اینکه جهاد تبیین که مد نظر مقام معظم رهبری است و حضرت آقا بر آن تاکید دارند، امید آفرینی با اطلاع رسانی صادقانه شماست، افزود: همه ادارات لارستان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی گروه و کانال اطلاع رسانی ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی روابط عمومی ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی توسط فرماندار ویژه لارستان و معاونین رصد می شود، تصریح کرد: روابط عمومی‌ها با اصحاب رسانه تعامل داشته و نشست های خبری با محوریت مدیر سازمان خود برگزار کنند.

مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان با اذعان به اینکه روابط عمومی ها با حضور در جمع مردم مسائل و مشکلات را بررسی و به مدیران انتقال دهند، خاطر نشان کرد: در گردهمایی و مراسمات بعدی، عملکرد روابط عمومی ها مورد ارزشیابی قرار می گیرد و از روابط عمومی های برتر تجلیل می شود.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها در دوره های آموزشی شرکت کنند، ادامه داد: روابط عمومی ها تولید محتوا داشته باشند.

این کارشناس مسائل رسانه‌ای با بیان اینکه مدیری که به روابط عمومی اهمیت ندهد، عملکرد دستگاه متبوعش زیر صفر است چرا که روابط عمومی ها قلب تپنده و آیینه تمام نمای سازمان هستند، یادآور شد: اداراتی که روابط عمومی ندارند، در کمترین زمان ممکن نسبت به تعیین و معرفی روابط عمومی اقدام کنند.

در ادامه فرماندار و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه لارستان به ایراد سخن پرداختند.

در پایان هم از مسئولین و کارشناسان روابط عمومی های دستگاه‌های اجرایی شهرستان لارستان با لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین