چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 24

افتخار بزرک کانون فرهنگی مسجد شاهزاده لار؛ کسب رتبه نخست جایزه ملی جوانی جمعیت

کانون فرهنگی هنری شهدا(مسجد شاهزاده) لار با کسب رتبه نخست رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت کانون مساجد کشور افتخارآفرینی کرد. به گزارش میلادلارستان  در مراسم اختتامیه جایزه ملی جوانی جمعیت…

کانون فرهنگی هنری شهدا(مسجد شاهزاده) لار با کسب رتبه نخست رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت کانون مساجد کشور افتخارآفرینی کرد.

به گزارش میلادلارستان  در مراسم اختتامیه جایزه ملی جوانی جمعیت که ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در اصفهان برگزار شد از کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد شاهزاده لارستان به عنوان رتبه نخست بخش فعالیت، تجلیل شد .

 کانون فرهنگی هنری شهدا (مسجد شاهزاده لار) با اجرای مستمر پویش تولد نسل توحیدی در بیمارستان امام رضا(ع) لار با هدف ترویج آداب ولادت فرزند و تأثیرگذاری ماندگار معنوی در شخصیت نوزادان و ثبت خاطره خوش برای خانواده ها و القای معنویت به نومادران و ترویج آن در سطح کشور و ساماندهی پویش در سطح ملی در غدیر ۱۴۰۲ ، در این رویداد حاضر شد .

 در این رویداد که بین دوهزار و پانصد کانون فرهنگی و هنری شهری و روستایی در سراسر کشور صورت گرفت، تعداد ۲۵۰ کانون، برنامه وآثار وایده ارائه کردند که بعد از داوری هیأت داوران، پانزده کانون به مرحله‌ی نهایی رویداد راه یافتند .

 در بخش «فعالیت» کانون فرهنگی هنری شهدای لار (مسجد شاهزاده)، توانست رتبه اول نخستین رویداد جایزه ملی جمعیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور را کسب کند و به مرحله ی بعد که توسط ستاد جوانی جمعیت با حضور تمامی نهادهای کشوری برگزار می شود، راه یابد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “افتخار بزرک کانون فرهنگی مسجد شاهزاده لار؛ کسب رتبه نخست جایزه ملی جوانی جمعیت”

  1. ناشناس گفت:

    سلام و درود خدا بر جوانان توانمند،بامعرفت و بسيجي كانون فرهنگي هنري شهداي لار واقع در مسجد شاهزاده

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین