یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

برپایی نمایشگاه هنرجویی نقاشی در لارستان

  آموزشگاه آزاد هنری نقش، آثار هنرجویان خود را در معرض دید عموم قرار داد. همزمان با هفته تجلی همدلی و بزرگداشت مقام معلم نمایشگاه آثار هنرجویی آموزشگاه آزاد هنری…

 

آموزشگاه آزاد هنری نقش، آثار هنرجویان خود را در معرض دید عموم قرار داد.

همزمان با هفته تجلی همدلی و بزرگداشت مقام معلم نمایشگاه آثار هنرجویی آموزشگاه آزاد هنری نقش، به مدیریت استاد باقر عباس زاده از فعالان هنری و بازنشسته آموزش و پرورش، در نگارخانه شهید علیشیری شهر لار برپاست.

این نمایشگاه حاصل تجربه هنرجویی بیش از ده تن از علاقمندان به هنرهای تجسمی است که در تکنیکهای مداد، زغال، مداد رنگ، پاستل، آبرنگ و گواش،رنگ و روغن، کلاژ و ترکیب مواد از ۱۶تا ۲۲ اردیبهشت ماه در معرض دید هنردوستان قرار گرفته است.

آیین بازگشایی نمایشگاه نیز یکشنبه شب با حضور هنرمندان و پیشکسوتان هنرهای تجسمی شهرستان لار، برخی از مسولین ادارت شهرستان، برگزار شد. روح اله شاهدی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، ضمن تقدیر از تلاشهای استاد عباس زاده، حضور پر رنگ پیشکسوتان هنری شهر لار، آقایان سید علی مومن، جعفر عباس زاده، نادر لادنی، علی فولادی، مهدی باقرنژاد، ابوالفضل رهروان در بازدید از نمایشگاه را مایه دلگرمی هنردوستان جوان و نوجوان لاری دانست و افزود، امیدواریم با حضور پیشکسوتان در کنار جوانان شاهد رونق فرهنگ و هنر ناب اسلامی ایرانی در سطح شهرستان باشیم. در حاشیه بازدید پیشکسوتان و مسولین از این نمایشگاه، استاد سید علی مومن پیشکسوت هنرهای تجسمی لارستان و از یادگاران دفاع مقدس، سطح کیفی آثار ارایه شده در نمایشگاه را با توجه به سن و سال هنرجویان بسیار عالی دانست و افزود این سطح از استعداد نوید روزهای خوبی را در سطح شهرستان می دهد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین