یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۴ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

ویزیت رایگان ۴۲۰ نفر از ساکنین روستای باغان در قالب اردوی جهادی چند تخصصی

ویزیت رایگان ۴۲۰ نفر از ساکنین روستای باغان در قالب اردوی جهادی چند تخصصی انجام شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، بمناسبت هفته بسیج، کانون بسیج…

ویزیت رایگان ۴۲۰ نفر از ساکنین روستای باغان در قالب اردوی جهادی چند تخصصی انجام شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، بمناسبت هفته بسیج، کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان خنج اقدام به برگزاری اردوی جهادی چند تخصصی در قالب رزمایش “جهادگران بسیجی” در روستای باغان از توابع بخش محمله این شهرستان نمود.

در این اردوی جهادی که متخصصین گوش حلق و بینی، زنان و زایمان، داخلی، اطفال و ارتوپدی از بیمارستان نبی‌اکرم(ص) به همراه دندانپزشک، پزشک عمومی و تیم سلامت مرکز خدمات جامع سلامت محمله حضور داشتند، در مجموع ۴۲۰ نفر از ساکنین روستای باغان به طور رایگان ویزیت شده و از خدمات تخصصی بهره‌مند شدند.

در حاشیه این اردوی جهادی، مریم راستی رئیس شبکه بهداشت و درمان خنج و دکتر اردشیر رزم‌پور مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی این شهرستان از همراهی و همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه و جمعیت هلال‌احمر خنج، دهیاری و شورای اسلامی، بسیجیان خواهر و برادر و دست‌اندرکاران دبستان شهید قاسمی روستای باغان و همچنین ریاست، کارکنان و متخصصین بیمارستان نبی‌اکرم(ص) خنج و پرسنل شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، تشکر و قدردانی کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین