دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

تحمیل هزینه به علوم پزشکی لارستان با ارائه خدمات به اتباع بیگانه

  معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان با اذعان به اینکه یکی دیگر از موضوعات مطرح شده خدمت رسانی به اتباع حاضر در لارستان است که بصورت قانونی یا غیرقانونی وارد…

 

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان با اذعان به اینکه یکی دیگر از موضوعات مطرح شده خدمت رسانی به اتباع حاضر در لارستان است که بصورت قانونی یا غیرقانونی وارد کشور شده اند، گفت: با توجه به اینکه اتباع غیرقانونی در منطقه زیاد هستند و بیمه نیستند هزینه درمانی آنها برای دانشکده بسیار زیاد است و در واقع زیان مالی برای ما دارد.

به گزارش میلاد لارستان، محمد آزادگان در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه در بحث خروج برخی پزشکان از لارستان این اتفاق ورود و خروج پزشک طبیعی است و ممکن است با گذشت چند سال رخ دهد، اظهار داشت: اگر پزشکی به هر دلیلی خارج می ‌شود پزشک جایگزین جذب شده است و البته ما با ادامه همکاری پزشکان مشکلی نداریم و استقبال خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه معمولا دی ماه ابلاغ پزشکان جدید زده می شود و از قبل پیگیر جذب پزشکان متخصص هستیم، افزود: طی شهریور و مهر ماه ۴ پزشک متخصص جدید به مجموعه ما اضافه خواهد شد و پیوسته پیگیر جذب متخصصان جدید از وزارت هستیم.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان یکی از مهم ترین برنامه های کوتاه مدت را با توجه به زلزله شهرستان اوز و آسیب به قسمت هایی از بیمارستان این شهر، بازگرداندن قسمت های مختلف به مدار خدمات رسانی دانست و تصریح کرد: برنامه دیگر ما افتتاح هر چه زودتر آنژیوگرافی و فاز دوم اتاق عمل بیمارستان است که امیدواریم با اتحاد این دو پروژه زودتر به نتیجه برسد.

این مسئول با اذعان به اینکه در بحث توریسم درمانی این اتفاق نیازمند امکانات و زیرساخت های خاص مانند اتاق وی ای پی، پرواز زیاد و … است، ادامه داد: کارگروه آن تشکیل شده و در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع امسال وضعیت خدمات رسانی و درآمدزایی نسبت به سال گذشته بسیار بهتر بوده و بطور متوسط پنج تا شش درصد پیشرفت داشته ایم، عنوان کرد: وقتی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی می‌شود، نیاز به ارجاعات آن زیاد می شود و بهتر می تواند به مردم خدمت رسانی کرده و در نتیجه تعداد ضریب اشغال تخت ها افزایش می یابد.

آزادگان با اذعان به اینکه یکی دیگر از موضوعات مطرح شده خدمت رسانی به اتباع حاضر در لارستان است که بصورت قانونی یا غیرقانونی وارد کشور شده اند، یادآور شد: با توجه به اینکه اتباع غیرقانونی در منطقه زیاد هستند و بیمه نیستند هزینه درمانی آنها برای دانشکده بسیار زیاد است و در واقع زیان مالی برای ما دارد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه طبق آمارها حدود ۶۰۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۱ کسورات مالی بیمارستان بابت این قضیه بوده است، اضافه کرد: باید برای این اتفاق ها چاره ای اندیشید که به صورت کشوری حل و فصل شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۶:۴۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “تحمیل هزینه به علوم پزشکی لارستان با ارائه خدمات به اتباع بیگانه”

  1. شهروند. لارستان گفت:

    افغانستان. با کشورهای پاکستان. ایران. تاجیکستان. چین و ازبکستان همسایه. وهم مرز. است و تنها افغانی ها می‌توانند به پاکستان. واخیرا بیشتر. آنها به ایران. بیایند واین سیاست کلی. ایران. است که این همه اتباع. آنجا. در ایران. ومنطقه جنوب فارس زیاد. شده. اند. وکم کم مانع زندگی. معمولی. ایرانیها. شده اند که باید. فکر. اساسی کرد

  2. لاری گفت:

    اینجا افغانستان هست نه لارستان.
    متاسفانه کل مدارس لار هم پرشده از افغانی

  3. منصور گفت:

    از مسئولین محترم خواهش دارم فکری‌به حال معضل اتباع بیگانه بشود کل ایران‌را تسخیر کرده اند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین