دوشنبه ۰۱ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۴:۱۵
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: ...

مکالمات تلفن ثابت به ثابت رایگان شد

مدیر مخابرات منطقه فارس گفت: مکالمه با خطوط ثابت درون شهری و برون شهری از ابتدای خردادماه رایگان است و مشترکان می‌توانند از این امکان استفاده کنند. به گزارش میلاد…

مدیر مخابرات منطقه فارس گفت: مکالمه با خطوط ثابت درون شهری و برون شهری از ابتدای خردادماه رایگان است و مشترکان می‌توانند از این امکان استفاده کنند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیر مخابرات منطقه فارس گفت: مکالمه با خطوط ثابت درون شهری و برون شهری از ابتدای خردادماه رایگان است و مشترکان می‌توانند از این امکان استفاده کنند

هومان محمودی افزود: طرح توسعه شبکه فیبرنوری در فارس با سرعت ادامه دارد و تاکنون ۵۰ هزار مشترک از این خدمت بهره می‌برند و تا پنج سال آینده تمام استان فارس به شبکه فیبرنوری مجهز می‌شود.

وی گفت: افزایش ۲۰ برابری سرعت اینترنت، ارتقای کیفیت مکالمه و کاهش مصرف برق از مهمترین مزایای جایگزینی سیم‌های مسی با فیبرنوری است.

ف ۱۱۰

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین