دوشنبه ۰۱ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۴:۱۴
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: ...

نشست مشترک اعتباربخشی بالینی لارستان و گراش با هدف توسعه آموزش پزشکی برگزار شد

به گزارش میلادلارستان به نقل از وبدا لارستان، نشست تخصصی ارزیابی اعتباربخشی بالینی با حضور معاونین آموزشی و مدیران حوزه آموزش در دانشکده‌های علوم پزشکی لارستان و گراش، به میزبانی…

به گزارش میلادلارستان به نقل از وبدا لارستان، نشست تخصصی ارزیابی اعتباربخشی بالینی با حضور معاونین آموزشی و مدیران حوزه آموزش در دانشکده‌های علوم پزشکی لارستان و گراش، به میزبانی دانشکده علوم پزشکی لارستان برگزار گردید.

این نشست با هدف بررسی جامع زیرساخت‌های آموزشی، ارتقای استانداردهای بالینی و تدوین نقشه راه برای توسعه گسترده‌تر رشته پزشکی در منطقه جنوب فارس تشکیل شد. با توجه به استقرار رشته پزشکی در هر دو دانشکده و پتانسیل بالای منطقه، تمرکز اصلی گفت‌وگوها بر روی اشتراک‌گذاری تجربیات، بهینه‌سازی منابع انسانی و استفاده از ظرفیت‌های مشترک برای تربیت پزشکان شایسته بود.

در این جلسه مقرر شد دو دانشکده لارستان و گراش با تکیه بر هم‌افزایی علمی و مدیریتی، مدل جدیدی از همکاری دوجانبه را پیش بگیرند که شامل اشتراک‌گذاری کادر هیئت علمی، برگزاری کلاس‌های علمی مشترک و ایجاد شبکه‌ای یکپارچه برای پوشش گرایش‌های مختلف بالینی باشد.

در پایان، ضمن تأکید بر اینکه تقویت پیوندهای علمی بین این دو مرکز، جنوب فارس را به حوزه‌ای توانمند در آموزش پزشکی استان تبدیل خواهد کرد، دکتر بهناز عرفانی، معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی لارستان، از تعامل سازنده و همکاری ارزشمند دکتر محمد جعفری، معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی گراش در برگزاری این نشست و حرکت در مسیر اهداف مشترک آموزشی منطقه، صمیمانه قدردانی کرد.

این گام راهبردی، نشان‌دهنده تعهد دوجانبه برای بهبود کیفیت خدمات درمانی و آموزشی مردم در سایه وحدت و همکاری است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین