دوشنبه ۰۱ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۳:۳۰
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: ...

 لار در جمع بهره‌مندان از توسعه زیرساخت‌های دیجیتال تلویزیونی فارس

لار در جمع بهره‌مندان از توسعه زیرساخت‌های دیجیتال تلویزیونی فارس قرار گرفت. به گزارش میلاد لارستان، روابط عمومی صدا و سیمای مرکز فارس از راه‌اندازی ۲۰ ایستگاه جدید پخش دیجیتال…

لار در جمع بهره‌مندان از توسعه زیرساخت‌های دیجیتال تلویزیونی فارس قرار گرفت.

به گزارش میلاد لارستان، روابط عمومی صدا و سیمای مرکز فارس از راه‌اندازی ۲۰ ایستگاه جدید پخش دیجیتال در این استان با هدف توسعه زیرساخت‌ها و افزایش دسترسی مخاطبان به شبکه‌های تلویزیونی خبر داد.

پیش از این، پوشش شبکه‌های دیجیتال «TS1» و «TS2» (شامل ۱۹ شبکه تلویزیونی) با بهره‌گیری از حدود ۲۵۰ ایستگاه، ۹۷.۶ درصد از جمعیت استان فارس را تحت پوشش داشت. در راستای برنامه‌ریزی برای ارتقای این میزان پوشش به حدود ۹۹ درصد، دیجیتالی‌سازی ایستگاه‌های جدید در دستور کار قرار گرفت.

در همین راستا، با وجود محدودیت‌های اعتباری و عملیاتی در مقاطع مختلف، طی ۱۲ ماه گذشته ۲۰ ایستگاه جدید در مناطق گوناگون استان به تجهیزات پخش دیجیتال مجهز و وارد مدار بهره‌برداری شد. با بهره‌برداری از این ایستگاه‌ها، شمار قابل‌توجهی از ساکنان مناطق دورافتاده استان فارس، از جمله شهرستان‌های لار، نورآباد ممسنی، کازرون، آباده و داراب که پیش از این دسترسی کاملی به شبکه‌های دیجیتال نداشتند، به پوشش شبکه‌های ملی و استانی دسترسی پیدا کردند.

تأمین تجهیزات اصلی این ایستگاه‌ها از محل منابع ملی سازمان صدا و سیما صورت گرفته و بخشی از هزینه‌های اجرایی و پشتیبانی نیز با همکاری مجموعه‌های استانی و ظرفیت‌های داخلی صدا و سیمای فارس تأمین شده است. اجرای این طرح، گامی موثر در مسیر گسترش عدالت رسانه‌ای و ارتقای دسترسی عمومی به خدمات تلویزیونی محسوب می‌شود.

ف ۱۱۰

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین