دوشنبه ۰۱ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۴:۱۵
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: ...

تأکید به اهمیت فرهنگ‌‌سازی در حوزه مصرف بهینه آب

مدیر و کارکنان امور آبفا لارستان به مناسبت هفته صرفه‌جویی در مصرف آب با امام جمعه لار دیدار و در خصوص راهکارهای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب گفت‌وگو کردند. به…

مدیر و کارکنان امور آبفا لارستان به مناسبت هفته صرفه‌جویی در مصرف آب با امام جمعه لار دیدار و در خصوص راهکارهای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب گفت‌وگو کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا فارس، سید عبدالمهدی میرپور مدیر امور آبفا لارستان به همراه جمعی از کارکنان این امور با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمختار موسوی‌خرم امام جمعه لار دیدار کرد و گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در حوزه آبرسانی به شهرها و روستاها، برنامه‌های فرهنگی و اقدامات مرتبط با مدیریت مصرف آب ارائه داد.

میرپور در این دیدار با اشاره به اهمیت فرهنگ‌ سازی در حوزه مصرف بهینه آب، بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی از جمله تریبون نماز جمعه و مساجد برای ترویج فرهنگ صرفه‌جویی تأکید کرد.

امام جمعه لار نیز ضمن تقدیر از خدمات مجموعه آبفا، توجه ویژه به مناطق محروم، برنامه‌ریزی بر اساس اولویت‌ها و تقویت ارتباط با مردم را از مهم‌ترین عوامل ارتقای خدمت‌رسانی دانست و بر ضرورت ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و اصلاح زیرساخت‌ها برای مدیریت بهتر مصرف آب تأکید کرد.

وی همچنین آمادگی خود را برای همکاری با امور آبفا لارستان در اجرای برنامه‌های فرهنگی و آگاهی‌بخشی در زمینه صرفه‌جویی در مصرف آب اعلام کرد.

ف ۱۱۰

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین