سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

برپایی نمایشگاه علمی پژوهشی در مجتمع دکتر عبدالله‌پور لار

نمایشگاه علمی پژوهشی و جشن دانش آموز در مجتمع آموزشی پژوهشی دکتر عبدالله پور لاستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان ،نمایشگاه…

نمایشگاه علمی پژوهشی و جشن دانش آموز در مجتمع آموزشی پژوهشی دکتر عبدالله پور لاستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان ،نمایشگاه علمی پژوهشی و جشن دانش آموز به همت مدیریت علمی پژوهشی و فناوری سپاه ناحیه لارستان و پژوهشسرای دانش آموزی طی دو شب در تاریخ های ۱۹ و ۲۰ آبان ماه در مجتمع آموزشی پژوهشی دکتر عبدالله پور لارستان برگزار شد.

سروان پاسدار سجاد ایزدپناه مدیر علمی پژوهشی و فناوری سپاه ناحیه لارستان با اعلام این خبر گفت: به مناسبت روز دانش آموز، نمایشگاه علمی پژوهشی و جشن دانش آموز به منظور ترویج فرهنگ علم آموزی و پژوهش و همچنین معرفی دوره های آموزشی پژوهشسرای تازه تأسیس و بسیار مجهز دکتر ایرج عبدالله پور لارستان به دانش آموزان برگزار شده است.

وی افزود: نمایشگاه ایجاد شده شامل چندین غرفه از جمله روبیک، هوافضا، آزمایشگاه، بازی‌سازی و نجوم و همچنین بازی های فکری بود که با استقبال خوب مراجعه کنندگان همراه شده است .

ایزدپناه ادامه داد: در کنار این نمایشگاه برنامه های شاد و جذابی از قبیل مسابقه و آزمایش علمی،سرود، شاهنامه خوانی و گلستان خوانی توسط دانش آموزان انجام گرفت و در پایان هدایایی به یادبود به شرکت کنندگان اهدا شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۹:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “برپایی نمایشگاه علمی پژوهشی در مجتمع دکتر عبدالله‌پور لار”

  1. ناشناس گفت:

    این مجتمع کجا است؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین