جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

وقوع ۲۲۰ سانحه ترافیکی در کمتر از یک ماه در لارستان

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی لارستان از ۲۲۰ سانحه ترافیکی در کمتر از یک ماه خبر داد و گفت: عدم رعایت قوانین و رانندگی در حالت خواب آلودگی،…

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی لارستان از ۲۲۰ سانحه ترافیکی در کمتر از یک ماه خبر داد و گفت: عدم رعایت قوانین و رانندگی در حالت خواب آلودگی، عامل اصلی سوانح ترافیکی است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دکتر محمد صباغی رئیس مرکز از ثبت ۲۲۰ سانحه رانندگی از ابتدای بهمن ماه تا کنون خبر داد.

وی در تشریح این خبر افزود: از این تعداد سوانح ترافیکی ثبت شده، ۷۹ مورد درون شهری و ۱۴۵ مورد برون شهری و در جاده های منتهی به مناطق تحت پوشش بوده است.

رییس مرکز ضمن ابراز تاسف از عواقب برجا مانده از این سوانح ترافیکی و تصادفات خاطر نشان کرد: در مجموع، این حوادث ۲۰۰ مصدوم و ۳ فوتی را به همراه داشته است.

دکتر صباغی تصریح کرد: باتوجه به اینکه محورهای مواصلاتی لارستان در امتداد شاهراه جنوبی و ترانزیتی کشور قرار گرفته و همچون سالهای گذشته در ماه های پایانی سال شاهد ترافیک بالایی خواهیم بود، ضمن آرزوی سلامتی برای هموطنانمان در این سفر ها، آماده ایم تا بهترین خدمات، در کوتاهترین زمان ممکن را به این عزیزان ارایه دهیم.

وی تاکید کرد: آنچه باید مورد توجه قرار گیرد این است که رعایت بیش از پیش قوانین و پرهیز از رانندگی در حالت خواب آلودگی و خستگی، از جمله مواردی است که می تواند تضمین کننده سفری خوش برای مسافران عزیز باشد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین