یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 21 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

بازداشت علی ترافیک و بلبل در لارستان

  فرمانده انتظامی لارستان از شناسایی و دستگیری علی ترافیک و بلبل معروف از عاملان ترس و وحشت و اخلال در نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد….

 

فرمانده انتظامی لارستان از شناسایی و دستگیری علی ترافیک و بلبل معروف از عاملان ترس و وحشت و اخلال در نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سیدمحمد یوسفی فرمانده انتظامی لارستان بیان کرد: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی با موضوع اینکه ۲ نفر از افراد سابقه‌دار شهرستان اقدام به ضرب و جرح و ایراد خسارت به اموال خصوصی (خودرو و موتور‌سیکلت شهروندان) کرده و با تهیه عکس و فیلم و بارگذاری در فضای مجازی باعث ترس و وحشت برای مردم شده‌اند که بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی ضمن هماهنگی قضایی تحقیقات خود را آغاز کردند و با افدامات فنی موفق شدند هر ۲ اراذل و اوباش معروف به علی ترافیک و بلبل را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی لارستان تصریح کرد: اراذل و اوباش ۲۵ و ۳۰ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی به صراحت بر اعمال مجرمانه خود مبنی بر اقدام به ضرب و جرح و ایراد خسارت به اموال خصوصی اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی زندان شدند.

سرهنگ یوسفی با بیان اینکه در سوابق متهمان جرائمی از قبیل حمل مواد مخدر، مزاحمت، شرارت، تیراندازی و نزاع و درگیری به چشم می‌خورد، تصریح کرد: پلیس و دستگاه قضایی مصمم هستند با کسانی که نظم و آرامش عمومی شهروندان را خدشه‌دار و باعث سلب آسایش مردم می‌شوند برخورد قاطعانه اعمال کنند؛ چرا که نظم و امنیت شهروندان فهیم و قانون مدار لارستان، خط قرمز پلیس است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین