یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 50 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

پیام تسلیت مشترک مسئولان لارستان در پی شهادت رییس جمهور و همراهانش

  امام جمعه لارستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، نماینده منتخب مردم و فرماندار ویژه لارستان در پیامی مشترک، شهادت رئیس جمهور شهید را تسلیت گفتند. به گزارش میلاد…

 

امام جمعه لارستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، نماینده منتخب مردم و فرماندار ویژه لارستان در پیامی مشترک، شهادت رئیس جمهور شهید را تسلیت گفتند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، متن پیام حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی، حسین حسین زاده، علاء الدین بروجردی و داریوش دهقان به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

 

خبر جانگداز شهادت خادم الرضا(ع)، رییس جمهورمردمی، خادم ملت ایران و مجاهد نستوه، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی وهمراهان ایشان و همچنین شهادت مظلومانه وزیر جهادی و متعهد امور خارجه، جناب آقای دکتر حسین امیرعبداللهیان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امام جمعه محترم تبریز، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سردار سید مهدی موسوی؛ سرتیم حفاظت رئیس جمهور و سایر همراهان، قلب همه ما را داغدار و اندوهگین ساخت.

حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، سید شهیدان خدمت، با تبدیل اتاق ریاست جمهوری به میدان خدمت، درسی از مردم‌داری و تعهد را به همگان داد و به فرموده مقام معظم رهبری؛ رئیسی عزیز خستگی نمی شناخت.

این رییس جمهور عزیز، اسوه‌ تقوا، فسادستیزی، و خدمتگزاری به مردم بود که در راه تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و خدمت به محرومان و مستضعفان جان خود را فدا کرد.

شهادت این عزیزان، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای ملت ایران است، اما یاد و خاطره‌ی پرفروغ آنان در قلب ملت ایران تا ابد زنده و جاوید خواهد ماند.

اینجانبان این مصیبت عظیم را به محضر حضرت والیعصر(عج)، مقام معظم رهبری مدظله العالی، خانواده‌های معظم شهدا، ملت شهید پرور ایران اسلامی، مردم شریف و انقلابی منطقه لارستان بزرگ و بویژه خانواده گرانقدر آن به حق پیوستگان، تسلیت می‌گوییم.

از خداوند متعال برای این شهیدان والامقام، علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نماییم.

همچنین از عموم مردم متدین و انقلابی این خطه کهن دعوت می‌شود تا با حضور گسترده خود در مراسم بزرگداشت رئیس جمهور عزیز و شهدای خدمت، یاد و خاطره این شهیدان والامقام را گرامی بدارند و به خدمات ارزشمند ایشان در راه اعتلا و سربلندی ایران اسلامی ادای دین نمایند.

سید مختار موسوی

امام جمعه لارستان

حسین حسین زاده

نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم

علاءالدین بروجردی

نماینده منتخب مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم

داریوش دهقان

فرماندار فرمانداری ویژه لارستان

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین