شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 41 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

تحقق وعده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به انجمن خوشنویسان لار

  رییس انجمن خوشنویسیان لار گفت: از سرعت عمل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان سپاسگزارم. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد…

 

رییس انجمن خوشنویسیان لار گفت: از سرعت عمل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان سپاسگزارم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، جعفر عباس زاده رییس انجمن خوشنویسان لارستان، که در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، از مشکلات پیش روی انجمن خوشنویسان لار گلایه کرده بود، از تجهیز اتاق انجمن خوشنویسان به سامانه برودتی و سرعت عمل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان در تحقق وعده مدیر کل تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است انجمن خوشنویسان لار از مهرماه سال جاری همزمان با افتتاح هنرستان دخترانه هنرهای زیبا در محل خانه فرهنگ سابق، در طبقه همکف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، در مجتمع قرآنی، فرهنگی و هنری شهید علیشیری مستقر شده است و با توجه به نوساز بودن ساختمان و عدم تجهیز به سامانه برودتی، با توجه به گرمی هوا در منطقه لارستان، به مشکلاتی جهت برگزاری کلاسهای آموزشی روبه رو شده بود، که با سفر مدیر کل به لار و وعده مساعدت ایشان، مشکلات مرتفع گردیده است.

انجمن خوشنویسان لار، از انجمنهای با سابقه در شهر لار است که در دو رشته خط تحریری و قلم نی، هنرجو می پذیرد. علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و شرکت در کلاسهاس خوشنویسی به نشانی بلوار معلم، جنب تالار وحدت مجتمع قرآنی، فرهنگی و هنری شهید علیشیری طبقه همکف مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۰۹۱۷۱۸۱۸۳۰۷ تماس بگیرند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین