یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

تقدیر از بانوی خوشنویس لاری در حرم حضرت معصومه(س)

  از بانوی خوشنویس لاری در حرم حضرت معصومه(س) در کنار ۲۶ بانوی کشورمان بدلیل مشارکت در کتابت آیات نورانی قرآن تقدیر شد. به گزارش میلاد لارستان، به همت ۲۶…

 

از بانوی خوشنویس لاری در حرم حضرت معصومه(س) در کنار ۲۶ بانوی کشورمان بدلیل مشارکت در کتابت آیات نورانی قرآن تقدیر شد.

به گزارش میلاد لارستان، به همت ۲۶ نفر از بانوان ممتاز و منتخب کاتب قرآن کریم کشور و با نظارت و راهنمایی جمعی از اساتید برجسته دارالکتابه مرکز طبع و نشر قرآن کریم جمهوری اسلامی مصحف شریف قرآن کریم که در طی مدت یک سال آماده سازی شده بود کتابت شد.

این قرآن خطی که توسط بانوانی از شهرهای قم، تهران، اصفهان، مشهد، شهرضا، تبریز، کرج، همدان، اراک، لارستان و شیراز در مدت یک سال کتابت شده بود طی آیینی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و با حضور مسئولین کشوری رونمایی وبه حرم مطهر حضرت معصومه (س)وحضرت علی (ع)تقدیم شد.

در این برنامه از خانم شهلا امینی خوشنویس لاری که کتابت جز بیست و یکم این قرآن نفیس با خط نسخ را بر عهده داشت تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است از استان فارس خانم شهلا امینی از لار و خانم الهه قیطاسی از شیراز با اهدای لوح تقدیر از طرف دکتر انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد تقدیر قرار گرفتند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۷:۳۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین