دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی انجام شد:

آغاز عملیات اجرایی کنترل سیلاب «بیدشهر»

با حضور رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، عملیات اجرایی کنترل سیلاب و طرح تغذیه مصنوعی بیدشهر از بخش اوز لارستان آغاز شد. در مراسمی با حضور مهندس…

با حضور رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، عملیات اجرایی کنترل سیلاب و طرح تغذیه مصنوعی بیدشهر از بخش اوز لارستان آغاز شد. در مراسمی با حضور مهندس خداکرم جلالی رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، دکتر گرشاسبی معاون وی، دکتر جعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش، مهندس مهرزاد بوستانی مدیرکل منابع طبیعی فارس، علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان، آتش فراز بخشدار اوز، ائمه جمعه و جماعات، تنی چند از مسئولین، معتمدین، خیرین و قشرهای مختلف مردم، عملیات کنترل سیلاب و طرح تغذیه مصنوعی دهستان بیدشهر از بخش اوز لارستان آغاز شد.
15017
به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، مشخصات فنی این پروژه که از نوع سازه سنگی و ملاتی است شامل ۳۰۰ هزار متر مکعب حجم آبگیری مخزن سد، ۵۴۰۰ متر مکعب حجم عملیات بنایی سنگ و سیمان، ۹۶ متر طول بند، ۲۷۰ متر مکعب حجم بتن ریزی و ۸۲ کیلومتر مربع مساحت حوزه آبریز پروژه می باشد.

index
از اهداف مهم این سد می توان به کنترل سیلاب و بهره برداری بهینه از آب، توسعه فعالیت های کشاورزی به کمک حجم آب ذخیره شده در پشت سد و تغذیه مصنوعی و افزایش کمی و کیفی آب چاه های پایین دست اشاره کرد.

گفتنی است این طرح قرار است یکساله و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال توسط دولت و خیرین محلی ساخته شود.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۶:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین